Arbeta extra som utbildningskoordinator på AddQ
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Administrativ och kommunikativ tjänst på framgångsrikt IT-konsult bolag
Om AddQ
AddQ Consulting skapar affärsnytta för kunder genom specialisttjänster inom test, kvalitetssäkring och effektivisering av IT. AddQ är ett av få svenska IT-konsultbolag som enbart är fokuserade på detta. Företaget erbjuder expertis inom test och testledning, verksamhetsutveckling och effektivisering, utbildning samt test- och mätsystem.
Kunderna utgörs av företag inom bank, finans, försäkring, spel, detaljhandeln, organisationer, offentlig sektor, samt av försvaret. AddQ grundades 2005 och har idag runt 90 medarbetare. Företaget sitter i ljusa, fina lokaler mitt i hjärtat av Stockholm. Läs gärna mer på
www.addq.se.Publiceringsdatum2012-02-25Om tjänstenAddQ söker nu en utbildningskoordinator med uppgift att samordna och administrera de utbildningar som företaget erbjuder. Du kommer att ha kontakt både med deltagare och med lärare samt ansvara för allt det praktiska kring utbildningarna så som att boka lokaler, ordna med logi, kursmaterial, diplom och utvärderingar samt utforma kommande kursschema. Viss övrig administration samt fakturering tillkommer också. Läs gärna mer om AddQ:s aktuella utbildningar på
http://www.addq.se/utbildning/ .
Möjligheter
Här får du som exempelvis studerar chansen till kvalificerad arbetslivserfarenhet. AddQ befinner sig i en spännande utvecklingsfas vilket även innebär möjligheter för dig som medarbetare. Du erbjuds frihet under ansvar i ett stimulerande klimat med högt i tak. Här blir du en del av en dynamisk organisation och en grupp sociala och ambitiösa medarbetare som har roligt på jobbet.
KvalifikationerVi ser att du studerar eller har studerat inom ett relevant område så som HR, administration eller ekonomi. Om du har erfarenhet av utbildningsadministration är detta meriterande, likaså om du har erfarenhet av övrig administration och kundservice. Då tjänsten innebär kommunikation med såväl intern som extern part är det viktigt att du hanterar svenska och engelska väl i tal och skrift.
Dina personliga egenskaperFör att trivas på AddQ är du en social och positiv person som trivs med att arbeta självständigt och att ta initiativ. Arbetets innehåll kräver att du är noggrann och strukturerad med en hög känsla för service.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är på deltid, uppskattningsvis 2 dagar i veckan, under flexibla kontorstider. Tillträde sker så snart som möjligt och urvalet därmed kontinuerligt. Du kommer att vara anställd hos Hero AB och arbeta på uppdrag för AddQ Consulting AB.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=190Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 eller via
viktoria.berg@hero.seVi undanber oss ansökningar via e-post.
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktViktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860,
viktoria.berg@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1168981
Observera att sista ansökningsdag har passerat.