Arbeta extra som utbildningskoordinator på AddQ

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Administrativ och kommunikativ tjänst på framgångsrikt IT-konsult bolag

Om AddQ

AddQ Consulting skapar affärsnytta för kunder genom specialisttjänster inom test, kvalitetssäkring och effektivisering av IT. AddQ är ett av få svenska IT-konsultbolag som enbart är fokuserade på detta. Företaget erbjuder expertis inom test och testledning, verksamhetsutveckling och effektivisering, utbildning samt test- och mätsystem.
Kunderna utgörs av företag inom bank, finans, försäkring, spel, detaljhandeln, organisationer, offentlig sektor, samt av försvaret. AddQ grundades 2005 och har idag runt 90 medarbetare. Företaget sitter i ljusa, fina lokaler mitt i hjärtat av Stockholm. Läs gärna mer på www.addq.se.

Publiceringsdatum
2012-02-25

Om tjänsten
AddQ söker nu en utbildningskoordinator med uppgift att samordna och administrera de utbildningar som företaget erbjuder. Du kommer att ha kontakt både med deltagare och med lärare samt ansvara för allt det praktiska kring utbildningarna så som att boka lokaler, ordna med logi, kursmaterial, diplom och utvärderingar samt utforma kommande kursschema. Viss övrig administration samt fakturering tillkommer också. Läs gärna mer om AddQ:s aktuella utbildningar på http://www.addq.se/utbildning/ .

Möjligheter

Här får du som exempelvis studerar chansen till kvalificerad arbetslivserfarenhet. AddQ befinner sig i en spännande utvecklingsfas vilket även innebär möjligheter för dig som medarbetare. Du erbjuds frihet under ansvar i ett stimulerande klimat med högt i tak. Här blir du en del av en dynamisk organisation och en grupp sociala och ambitiösa medarbetare som har roligt på jobbet.

Kvalifikationer
Vi ser att du studerar eller har studerat inom ett relevant område så som HR, administration eller ekonomi. Om du har erfarenhet av utbildningsadministration är detta meriterande, likaså om du har erfarenhet av övrig administration och kundservice. Då tjänsten innebär kommunikation med såväl intern som extern part är det viktigt att du hanterar svenska och engelska väl i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
För att trivas på AddQ är du en social och positiv person som trivs med att arbeta självständigt och att ta initiativ. Arbetets innehåll kräver att du är noggrann och strukturerad med en hög känsla för service.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Tjänsten är på deltid, uppskattningsvis 2 dagar i veckan, under flexibla kontorstider. Tillträde sker så snart som möjligt och urvalet därmed kontinuerligt. Du kommer att vara anställd hos Hero AB och arbeta på uppdrag för AddQ Consulting AB.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=190

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 eller via viktoria.berg@hero.se

Vi undanber oss ansökningar via e-post.

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860, viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1168981

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: