Arabisktalande lärare i svenska för invandrare samt förberedande

Centerlink Sverige AB / Pedagogjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla pedagogjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Centerlink Sverige AB i Eskilstuna, Västerås, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Vi söker nu till vårt verksamhet i Eskilstuna lärare i svenska för invandrare (SFI) samt för undervisning och handledning i förberedande arbetsmarknadsutbildningar.

Vi tror att du har förmågan att väcka intresse hos eleverna och involvera dem i inlärningsprocessen, är målfokuserad med bra samarbetsförmåga och bidrar gärna till verksamhetens utveckling.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:
• Undervisning i svenska för invandrare
• Planera, genomföra, dokumentera och följa upp utbildningen enligt skolverkets kursplan för kommunal vuxenutbildning i svenska för invandrare
• Föra samtal med elever enskilt och i grupp
• Upprätta och följa upp individuella studieplan
• Leda yrkesinriktade gruppaktiviteter
• Samarbeta med kollegor i frågor om arbetsmarknads- och samhällsetablering

Rekrytering sker löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum, därför vid intresse bör du skicka din ansökan omgående.

Ansökan sker via e-spot till info@clsab.se
Märk din ansökan med SFI-FUB/ESKILSTUNA

Publiceringsdatum
2020-03-01

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-30

Adress
CenterLink Sverige AB
Rademachergatan 17
63220 Eskilstuna

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "SFI-FUB/ESKILSTUNA".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
CenterLink Sverige AB (org.nr 559068-6910)
Rademachergatan 17 (visa karta)
632 20  ESKILSTUNA

Ansökan
E-post: info@clsab.se

Arbetsplats
Eskilstuna

Jobbnummer
5125052

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Centerlink Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Centerlink Sverige AB: