Är du vår nya personalkoordinator till Majolas köksteam?

Majola Restaurangkonsult / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Majola Restaurangkonsult i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Är du social, serviceinriktad och ansvarstagande med erfarenhet
av kockyrket? Vi på Majola RestaurangKonsult söker nu en personalkoordinator som
ska ingå i vårt köksteam! Du erbjudsen varierande och utmanande tjänst på
en av Stockholms härligaste arbetsplatser där du får arbeta både personal- och
kundorienterat, vidareutvecklas och dessutom ha väldigt roligt!

OM MAJOLA:

Majola RestaurangKonsult grundades år 2004 av tre eldsjälar från
restaurangbranschen med målet att våra anställda alltid ska känna sig
uppskattade, trygga och delaktiga. Med engagemang samt lyhördhet bygger vi
långsiktiga och starka relationer med både våra medarbetare och kunder och är
idag ett av Sveriges största bemannings- och rekryteringsföretag inom hotell-
och restaurangbranschen.

Som kollega hos oss på Majola ingår du i ett drivet och
sammansvetsat team där vi arbetar resultatinriktat, har högt i tak och trivs
väldigt bra ihop! Ingen dag är den andra lik och vi skapar ständigt nya
kontakter och samarbeten. Vi sitter i moderna, trevliga lokaler i Sickla och söker
nu efter nästa stjärna att ingå i vårt gäng!

OM TJÄNSTEN SOM PERSONALKOORDINATOR:

I rollen som personalkoordinator till vårt köksteam ingår
arbetsuppgifter som bland annat schemaläggning och bokning av personal,
genomförande av intervjuer, introduktion av nya medarbetare samt löpande
kontakt med Majolas kunder via både telefon och mail. Tjänsten ställer höga
krav på att kunna hålla många bollar i luften samt hög stresstålighet då det i
perioder kan vara mycket intensivt.

Du utför största delen av ditt arbete i vårt bokningssystem, vilket
såklart gör det meriterande med tidigare datorvana. Tjänsten är på heltid med
tillträde så snart vi hittar rätt person. Arbetstiderna är i huvudsak förlagda till
kontorstider mellan måndag till fredag.

OM DIG SOM SÖKER:

Till tjänsten som personalkoordinator söker vi dig som har en utåtriktad,
positiv och prestigelös personlighet. Vidare bör du vara tålmodig, lyhörd, och
ha ett kund- och serviceinriktat arbetssätt. Du har körkort, datorvana, samt
talar och skriver engelska obehindrat eftersom många i vår personal inte har
svenska som modersmål. Har du en bakgrund inom bemanningsbranschen och/eller
restaurangbranschen är detta meriterande men inget krav.

Eftersom du arbetar med att både anställa och koordinera kockar,
är det mycket meriterande om du själv har erfarenhet från en ledande position inom
kockyrket, som exempelvis köksmästare eller sous chef.

Vi på Majola kan erbjuda dig en händelserik, trevlig och givande
arbetsplats där du får känna dig delaktig och utmanad! Vill du bli vår nästa
kollega?

Då ser vi fram emot din ansökan!

Det går även bra att maila direkt till johanna.lagerstrom@majola.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-01-09

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Lagerström johanna.lagerstrom@majola.se

Företag
Majola RestaurangKonsult

Adress
Majola RestaurangKonsult
Hesselmans Torg 5
13154 Nacka

Kontorsadress
Hesselmans Torg 5, Nacka

Jobbnummer
4546174

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Majola Restaurangkonsult

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Majola Restaurangkonsult: