Är du vår nya Junior Advisor?

Telavox / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telavox i Malmö, Kalmar, Göteborg, Jönköping, Linköping eller i hela Sverige

Söker du precis som vi, alltid efter nya utmaningar och vill hitta en plats där du kan ta stort ansvar samtidigt som du växer med bolaget? Tycker du en salig blandning av service, administration, system och utveckling i direktkontakt är meningen med (arbets)livet?

Guess what? Allt detta får du kombinera på Telavox! Advisorsorganisationen hjälper våra kunder med allt från uppstart, utbildning, support och avtalsfrågor. Vi sätter kunden i fokus och jobbar aktivt för att balansera reaktiv och proaktiv kundkommunikation. Advisorn tar helhetsansvaret för att varje kund har en optimal kommunikationslösning över tid samt att våra produkter och tjänster används på ett effektivt sätt. Den Assisterande Advisorn är precis som det låter - en hjälpande hand med fokus på att skapa värde för kunden.

Om jobbet

Din roll som Junior Advisor syftar till att avlasta dina kundansvariga kollegor i arbetet med att uppnå kundnöjdhet i världsklass. På Telavox älskar vi att prata med våra kunder men strävar ändå efter att minska antalet samtal och uppmuntrar till självgående kunder. Eftersom du är en viktig del av informationsutbytet kommer du därför också att ta en aktiv del i att effektivisera ärendeflödet.

Fokus för den Juniora Advisorn kommer primärt innebära att göra våra kunder nöjda! Detta innebär utveckling av kundens kompetens om våra tjänster samt hantering av beställningar och andra ärenden från kunden. Du ansvarar som en del av teamet för att ta emot kundens ärenden via ärendesystemet, mail eller telefon och utför själv förändringar och beställningar åt kunden alternativt tar ärenden vidare till andra i organisationen. Du jobbar nära våra Advisors, som du också kommer avlasta och hjälpa i det dagliga arbetet, där du även får möjlighet att ge input till att förbättra våra rutiner för att ge våra kunder bästa förutsättningar.

Det finns goda förhoppningar och möjligheter för dig att växa in i en roll som Advisor på sikt. Och det bästa av allt? - Du blir en del av ett spännande team som ansvarar för ett av bolagets viktigaste tillgångar - våra kunder.

Vad gör dig klippt & skuren för rollen?

För att blir en stjärna i den här rollen har du hög social kompetens och god förmågan att kommunicera och skapa förtroende bland våra kunder. Extra glada blir vi om du har erfarenhet från en kundcentrerad roll eller serviceyrke och det är ett extra + i kanten blir det om erfarenheten kommer från telekom eller IT-branschen. Du tycker att all form av kontakt med människor är toppen och blir extra förtjust när det är lite utmanande och klurigt. På Telavox gillar vi att både arbeta och skratta tillsammans och är säkra på att socialt engagemang leder till framgång. Utöver social skicklighet värdesätter vi följande kvalifikationer hos dig:

• din omåttliga kundkärlek och din inställning att alltid överträffa alla förväntningar
• din förmåga att med glimten i ögat styra kunden mot rätt alternativ
• din sociala skicklighet gentemot kunder, kollegor och världen
• din erfarenhet från något års hantering av kunder supporterande, proaktivt eller säljande
• ditt tekniska intresse och din ivrighet att lära dig allt
• din superkraft i relationsbygge
• din eminenta telefonvana
• din smidiga kommunikation på svenska & engelska (annat nordiskt språk är också varmt välkommet!)

Att jobba på Telavox

På Telavox kommer du att ta plats i ett gäng galet engagerade och positiva kollegor som kommer att skratta med dig varje dag, utmana dig när det behövs, dela med sig av tips & trix och uppmuntra dig att våga lita på din egen förmåga. Du kommer att uppleva en arbetsplats med utmaningar och sociala evenemang och efter bara några veckor kommer du vara lika säker som vi på att socialt engagemang leder till framgång.

Känner du igen dig i profilen och är sugen på att ta del i vårt härliga gäng? Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi är taggade på att träffa dig! Har du frågor kring processen eller tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvarig - Hanna Lindkvist på Hanna.Lindkvist@telavox.com

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-04-11

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Lindkvist

Företag
Telavox

Adress
Telavox
Stora Varvsgatan 6A
21119 Malmö

Kontorsadress
Stora Varvsgatan 6A, Malmö

Jobbnummer
4727612

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telavox

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telavox: