Är du en prestigelös ekonom/administratör?
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Stockholm Finance & Legal är ett affärsområde med tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar.
Nu söker vi på Adecco Finance & Legal en ekonom/administratör till uppdrag i Täby
Publiceringsdatum2010-11-12Dina arbetsuppgifterTill vår kund i Täby söker vi en ekonomiassistent/administratör. Då företaget är relativt litet så bör du vara prestigelös då du kommer att få hjälpa till där det behövs.
Som ekonomiassistent kommer du att jobba med enklare kontering, du kommer även att ankomstregistrera och ha koll på inleveranser. Vidare ingår det i dina arbetsuppgifter att ta emot ordrar per telefon, samt registrera dessa.
Vår kund har nyligen bytt till affärssystemet Pyramid och behöver därav tid att lära sig systemet samtidigt som verksamheten växer och man behöver hjälp med de löpande uppgifterna.
ErfarenheterDu har tidigare erfarenhet av administrativt arbete samt grundläggande kunskaper i bokföring. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av affärssystemet Pyramid.
Dina personliga egenskaperSom person är du strukturerad och noggrann och tycker om att arbeta självständigt. Vidare är du initiativrik och flexibel. Självklart är du även glad och lyhörd!
Att jobba som konsult innebär många möten med nya människor och du kommer att trivas om du har lätt att ta kontakt, gillar okända miljöer och nya branscher! Du tycker om att komma med idéer, hjälpa andra och vet vad du kan tillföra.
Vi erbjuder
Ett roligt och omväxlande uppdrag på heltid med start omgående och minst 3 månader framöver.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig massa ny erfarenhet, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Fakta om anställningen
Tjänsten som ekonom/administratör ska tillsättas omgående och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider.
Som konsult är du tillsvidareanställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta RA Elinor Eliasson på tel 08-598 983 04
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 776890
Observera att sista ansökningsdag har passerat.