Är du en erfaren administratör som trivs i rolle
Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.
Nu söker vi en utbildningskoordinator till uppdrag på stort internationellt företag!
Publiceringsdatum2009-12-14ArbetsuppgifterSom utbildningskoordinator ansvarar du för all administration kring företagets internationella ledarutbildning. Detta innebär bland annat att planera utbildningens upplägg och innehåll, boka konferenshotell och material samt kommunikation och korrespondens på både svenska och engelska. Du har ett nära samarbeta med övriga på avdelningen vilka har det övergripande ansvaret för utbildningar.
ErfarenheterVi söker dig med flerårig erfarenhet av administrativt arbete och trivs i rollen som administratör. Du kommunicerar på engelska obehindrat och är van att arbeta i en internationell miljö. Vidare är dina datakunskaper goda, framförallt i Officepaketet, och du har erfarenhet av att göra presentationer i Power Point.
Dina personliga egenskaperSom person är du mycket serviceminded och du trivs med att samarbeta med andra samtidigt som du är självgående i ditt arbete. Vidare är du noggrann, strukturerad och har en god organisationsförmåga.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och kommer att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag, tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.
Tjänsten som assistent är på heltid och ska tillsättas i januari. Uppdraget är på lång sikt.
Är du intresserad?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos Adecco,
www.adecco.se eller via länk:
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=730164
För frågor om rekryteringen kontakta Sofia Wigzell tel. 08- 598 982 37.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-01-30
FöretagAdecco, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 552936
Observera att sista ansökningsdag har passerat.