Adminsitratör till företag inom kollektivtrafike
Maxkompetens Stockholm / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Information om uppdraget:
För vikariat mellan april 2010- och januari 2011 söker vi nu en projektadministratör som kan stödja två systemgrupper med administrativa uppgifter.
Arbetsuppgifterna kommer bl.a. att handla om att protokollskrivning, dokumentering och diarieföring i ett elektroniskt ärendehanteringssystem, språkgranskning. Andra uppgifter som förekommer är insamling och sammanställning av olika typer av information, skriva remisser, utskrifter, förbereda presentationer, hantera brandväggsbeställningar och följa upp leveranser och förvaltningsspecifikationer och förvaltningsplaner.
Krav på person:
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet från administrativt arbete gärna på en IT-avdelning och som har en relevant utbildning på minst gymnasienivå innehållande ekonomi.
Du har goda språkliga kunskaper och hanterar utan problem hela Office-paketet.
För att trivas i rollen som administrativt stöd behöver du vara systematisk och strukturerad och ha god administrativ förmåga. Du har god vana av att arbeta med olika stödsystem och trivs med att ge service till andra. Arbetet kräver att du är initiativtagande och lösningsinriktad.
Start: 1 april
Omfattning: april 2010- 31/1-2011
Arbetstid: 80-100%
Plats: Stockholm
Lön: Individuell lönesättning.
Publiceringsdatum2010-03-24Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duVi tar emot ansökningar via vår hemsida
www.maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Stockholm
AdressMaxkompetens Stockholm
11121 STOCKHOLM
KontorsadressDrottninggatan 61
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41013900
Jobbnummer 614269
Observera att sista ansökningsdag har passerat.