Administratörer till företag i Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratörer till företag i Stockholm" (publicerad 2023-09-14) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-11-21Om tjänstenSöker du en roll som ger dig möjlighet att utvecklas? Vill du vara med och föra administrationen framåt på ledande företag? Titta hit - vi söker just nu administratörer för både rekrytering och uthyrning!
Uppdragens längd varierar beroende på kund och tjänsternas omfattning är både på heltid och deltid. Vi har kunder runt om i Storstockholm inom olika spännande branscher. Specificera gärna i din ansökan vad som passar dig bäst!
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna varierar beroende på arbetsplats men de kan innefatta exempelvis dataregistrering, tidsrapportering, framtagning av rutiner, hr-administration, orderhantering, fakturering eller andra administrativa sysslor. Du kommer arbeta med datorn som främsta redskap och administrera i olika system. I din roll som administratör innefattar även kontakt via mail och telefon med kunder, leverantörer och intern personal.
KvalifikationerVi söker dig med fullständiga gymnasiebetyg och tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Du har god datorvana och sätter dig med enkelhet in i nya program och system. Du har goda kunskaper inom Office-paketet. Vidare har du god kommunikativ förmåga då du kommer ha kontakt med kunder, leverantörer och intern personal. Du talar och skriver flytande svenska samt engelska.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser gärna att du är serviceminded, strukturerad och ansvarstagande. Du har lätt för att samarbeta med andra men tar samtidigt egna initiativ och ser vad som behöver prioriteras. Vidare har du god förmåga att hantera stressiga situationer.
Övrig informationKFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!
Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Ranström på 08-663 99 00 eller
Madeleine.ranstrom@kfx.se.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 7188359
Observera att sista ansökningsdag har passerat.