Administratör till Whirlpool

Hero / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-05-16

Företaget
Whirlpool Corporation is the world's leading global manufacturer and marketer of major home appliances. The company markets Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Consul, Bauknecht and other major brand names to consumers in nearly every country around the world.

The Nordic HQ for the Sales and Marketing organisation is located in Stockholm. In Nordics Whirlpool is working with the brands KitchenAid, Whirlpool, Bauknecht, Indesit and Hotpoint.

Om tjänsten
Som administratör hos Whirlpool är du en otroligt viktig funktion till verksamheten. Du har en administrativ och koordinerande del som till viss del stöttar HR och även hela kontoret samt en serviceorienterad funktion som sprider god energi till både interna och externa.

I rollen kommer du att:

• Första handkontakt mot Lön, Försäkringsbolag, Biluthyrning och
uppdaterad information som garanterar korrekt och effektiv lönehantering
• Följa upp och hantera administration kring resekostnader och lön på en månatlig basis
• Hantera uppdateringar och rapporter i SAP HR
• Administrera och registrera nya leverantörer
• Hantera fakturor för Indesit
• Posthantering
• Ta emot inkommande samtal via växeln
• Se till att kontoret är ordning och snyggt
• Vid behov vara behjälplig med att samordna interna möten / bokning av externa tjänster eller annan administrativ hjälp

Bakgrund
Vi söker dig somhar en passion för service och administration. Vi tror att du har arbetat extra i en serviceorienterad och koordinerande roll tidigare, administration är något du känner dig bekväm och trygg med. Som person är du trygg i dig själv och är självgående och
initiativtagande. En god förmåga att strukturera och organisera ditt arbete är i den här rollen viktigt. Då du har många kontaktytor ser vi att du är en duktig kommunikatör, du känner dig även trygg att kommunicera på engelska i såväl tal och skrift.Vidare tror vi att du trivs i en supporterande och rörlig roll där du ser vad som behöver göras, men även där du får möjligheten att sitta ner och arbeta administrativt.

Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start omgående, senast i mitten på Juni. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader initialt med en målsättning att bli anställd hos Whirlpool.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Olivia Bergström på olivia.bergstrom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Olivia Bergström olivia.bergstrom@hero.se 0709848547

Företag
Hero

Adress
Hero
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22, Stockholm

Jobbnummer
4145898

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: