Administratör till välkänd myndighet

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2018-12-04

Dina arbetsuppgifter
Till en välkänd myndighet i Stockholm söker vi nu en duktig administratör! Konsultuppdraget omfattar heltid, med start i januari och pågår 6 månader framåt, med möjlighet till förlängning. Som administratör kommer du att vara placerad på myndighetens inköpsenhet, som är en del av ekonomiavdelningen. Du kommer att fungera som ett operativt stöd och arbeta med många olika arbetsuppgifter där du har ett brett kontaktnät. Arbetet innebär bland annat att:

* Hantera dagordning, nycklar och inpasseringar samt kvitton och utlägg
* Samordna arbetet med enhetens rekryteringar
* Göra beställningar i Agresso
* Beställa förtäring och blommor vid avtackning, födelsedagar m.m.
* Boka möten och lokaler
* Lämna ut allmänna handlingar
* Ansvara för enhetens närarkiv
* Ansvara för enhetens beslutshantering med dokumentation och uppföljning
* Vara ett stöd till enhetens ledningsgrupp

Vem är du?

Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning, och med minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör där du arbetat med liknande arbetsuppgifter. Vidare har du även goda kunskaper i MS Office. Du talar och skriver obehindrat på svenska.

Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av offentlighets- och sekretesslagen och arkivering så som:

* Bedriva arkivvård för att arkivhandlingarna ska kunna bevaras så säkert som möjligt
* Vägleda medarbetare i frågor om arkiv- och dokumenthantering
* Ordna och förteckna arkiven enligt Riksarkivet föreskrifter
* Bemöta och vägleda allmänheten när de vill ta del av arkiverade handlingar och uppgifter

Som person är det viktigt att du kan arbeta självständigt och att du kan planera och organisera ditt arbete. Du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ, relationsskapande och trivs att arbeta såväl i grupp som enskilt.

Du erbjuds

Ett uppdrag på en myndighet i Stockholm. Uppdraget omfattar heltid med start i januari och pågår 6 månader framåt, med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.

Säkerhetsprövning kommer att genomföras.

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef My Bergdahl på my.bergdahl@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se.

Vi tar inte emot ansökningar via email.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
My Bergdahl

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4492400

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: