Administratör till Swedbank

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Piteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Piteå, Luleå, Älvsbyn, Boden, Skellefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Piteå, Luleå, Älvsbyn, Boden, Skellefteå eller i hela Sverige

Är du en självgående, noggrann person som gillar att bidra med positiv energi till arbetsgruppen? Då kan det vara just dig vi söker när Swedbank nu utökar sitt team med administratörer till OTF-avdelningen!

Publiceringsdatum
2024-10-24

Om tjänsten
Som Administratör på Swedbank får du en varierande roll där du får jobba tillsammans med många härliga kollegor i ett positivt arbetsklimat. OTF är en avdelning där de administrativa uppgifterna står i fokus och ger dig möjlighet till varierande arbetsdagar och till personlig utveckling. Arbetsuppgifterna kan vara olika beroende på uppdrag och telefonkontakt med kunder kan förekomma. I huvudsak är det dock administrativa uppgifter som är det primära.

Tidigare erfarenhet av liknande tjänster är inget krav eftersom du som nyanställd får gå en introduktionsutbildning i början av anställningen.

Arbetstiderna är i grunden 08.30-17.00 men kan skifta under kontorstider dagtid.

Om dig
Vi söker dig som gillar att lära sig nya saker. Vidare är du snabblärd, flexibel och effektiv. Du är också social, bra på att kommunicera och har viss datavana. Det är även viktigt att vara noggrann och ansvarstagande och tjänsten kräver både samarbete men även att kunna arbeta enskilt.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter eller serviceyrken, men ej ett krav.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Administratör på Swedbank är ett konsultuppdrag med start inom kort och med en tjänstgöringsgrad på 100%. Uppdraget kommer pågå till sista april men med chans till förlängning.

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänta inte med din ansökan! Bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare på Adecco:

Marie Sohlman 073-684 78 30 eller marie.sohlman@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-45155".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Marie Sohlman

Jobbnummer
8974242

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: