Administratör till spännande kunskapsorganisation med internatio
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2016-11-17Dina arbetsuppgifterSom administratör hos vår kund kommer du att tillhöra ett team som tillsammans ger förstklassig service gentemot kollegor inom olika delar i organisationen. I denna roll arbetar du med ett brett fält av uppgifter som främst kretsar kring dokument- och registerhantering i ett flertal olika system. Du kommer att registrera nya kunder, deltagare och grupper i CRM-systemet och se till att rätt person har rätt behörighet i systemen. Du kommer också att uppdatera listor till projektledare och kunder och ta fram och söka information till dokument, rapporter och presentationer. Du samarbetar tätt med projektledare och projektassistenter i olika ärenden. Som Superuser i en av våra programvaror ansvarar du även för introduktion av nya medarbetare i programvaran. Vi hoppas att du vill hjälpa oss att vidareutveckla och modernisera rutiner och metoder kontinuerligt och även vara delaktig i andra interna projekt.
Vem är du?
Vi söker nu en kvalificerad administratör som brinner för service och ordning och reda. Du tycker om att hantera stora informationsmängder och har en god vana av att förhålla dig till regelverk i olika format. Som person är du noggrann, prestigelös och har en god samarbetsförmåga. Du tar egna initiativ och har ett stort tålamod. Du trivs med att ge utmärkt service och hjälpa andra och är flexibel i ditt bemötande.
Vi söker dig har arbetat med både administration och kundservice i tidigare tjänster. Vi tror att du har minst tre års erfarenhet av administrativa sysslor, företrädesvis där du har arbetat med databaser och informationshantering. Tidigare erfarenhet från något CRM-system är ett krav, vår kund arbetar i Lime. Vi ser vidare att du har en god systemvana överlag och vi söker dig som har mycket goda kunskaper i Word, men gärna även i Excel, Adobe och Access.
Du erbjuds
Du erbjuds en tjänst i en spännande verksamhet i en internationell miljö. Du kommer att få bred förståelse för samhällsfrågor och insyn i olika produkter som finns inom många områden i samhället. Du ges stora möjligheter att utvecklas personligt likväl som professionellt.
Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet och är initialt en inhyrning på 6 månader med målsättning att därefter bli anställd direkt hos vår kund. På en intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten.
Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Malin Alexandersson på
malin.alexandersson@jurek.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via
www.jurek.se. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Start:
Januari 2017.
Sista ansökningsdag
Vi intervjuar löpande. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-17
Ange följande referens när du ansöker: 4200
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Alexandersson
malin.alexandersson@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Jobbnummer 3167031
Observera att sista ansökningsdag har passerat.