Administratör till Sehlstedsgatans äldreboende

Göteborgs Stad , SDF Lundby / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Göteborgs Stad , SDF Lundby i Göteborg

Lundby är en snabbt växande stadsdel. Här byggs mycket nytt och stadsdelen får en allt tydligare citykaraktär. Våra drygt 54 000 invånare har oftast bara några minuter in till centrala Göteborg tack vare utmärkta kommunikationer. Förvaltningens 1 600 medarbetare arbetar tillsammans för att möta invånarnas behov av service. Vårt mål är att skapa en sammanhållen stadsdel, där människor har goda och rättvisa levnadsvillkor och upplever delaktighet.



Publiceringsdatum
2019-05-17

Arbetsuppgifter
Vi söker nu en engagerad och flexibel Administratör till Sehlstedtsgatans Äldreboende.

Som administratör är du ett nära och aktivt stöd till enheternas tre chefer. En del i din roll är att skapa goda förutsättningar för chefen att planera och styra verksamheten.

Du tillhör en administrativ grupp på fem personer med gemensamma arbetsplatsträffar. Varje administratör har sin placering ute i verksamheten.

Arbetet innefattar dagliga administrativa uppgifter inom verksamheten utifrån enhetens behov. En stor del av arbetet innefattar arbete i verksamhetssystemen Personec, Time Care Pool, Time Care Planering alt. Multi Access samt att göra beställningar i Proceedo.

Vi erbjuder dig ett omväxlande och självständigt arbete där du får möjligheten att växa i rollen som administratör.


Kvalifikationer
• Vi söker dig som har gymnasiekompetens med administrativ inriktning.

• Du behöver IT-kompetens och logistisk förmåga.

• Du behöver ha förmåga att fördela arbetsuppgifter på ett pedagogiskt sätt.

• Du behöver ha mycket god erfarenhet av Time Care Planering alt. Multi Access och Personec då arbetet även innebär att lägga schema för hela verksamheten.

• Vi förutsätter att du har god datorvana och behärskar de vanligaste systemen Outlook, Time Care, Treserva och Winst. Du har lätt för att ta till dig ny teknik.

• Meriterande om du har arbetat med rekrytering och hantering av arkiv då det kommer att ingå i arbetsuppgifterna.

• Då arbetet innefattar muntlig och skriftlig kommunikation behöver du ha en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift.

• Du förväntas vara en god kommunikatör, flexibel och initiativrik med ett gott professionellt bemötande med hög servicekänsla.

• Då uppdraget är brett behöver du kunna strukturera ditt eget arbete samt ha ett stort mått av ordningssinne och tålamod.

ÖVRIGT
Göteborgs Stad tillämpar rökfri arbetstid.

När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker.

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Göteborgs Stad har upphandlade avtal.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillräde sker enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-02
Ange följande referens när du ansöker: A878596
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christin Lohne christin.lohne@lundby.goteborg.se 031 - 366 76 53
Gona H Sharif gona.h.sharif@lundby.goteborg.se 031 - 366 7794

Företag
Göteborgs Stad , SDF Lundby

Adress
Göteborgs Stad , SDF Lundby
Box 22006
40072 Göteborg

Kontorsadress
Vågmästaregatan 1 A

Jobbnummer
4795346

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Göteborgs Stad , SDF Lundby

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Göteborgs Stad , SDF Lundby: