Administratör till kundservice på Folkhemmet

Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB / Backofficejobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB i Täby, Järfälla, Stockholm, Huddinge, Uppsala eller i hela Sverige

Administratör till kundservice på Folkhemmet
Är du en engagerad, ansvarstagande person med hög serviceförmåga och lite skinn på näsan som gillar att arbeta i en kreativ miljö? Vi söker en driven administratör till vårt E-handelsteam på kontoret i Täby med start under hösten 2024.
Om Folkhemmet
Folkhemmet är ett framgångsrikt möbelföretag med en stark entreprenörsanda och stor gemenskap som genomsyrar hela företaget. Vi säljer möbler av hög kvalité från noga utvalda varumärken och erbjuder våra kunder ett modernt och hållbart sortiment i inspirerande miljöer. Vårt signum är stort engagemang i kombination med hög kompetens och förmågan att ge personlig service oavsett roll i företaget. Sedan 2022 är Folkhemmet en del av börsnoterade Refine Group.

Publiceringsdatum
2024-08-30

Dina arbetsuppgifter
Du kommer ingå i vårt kundserviceteam där dina arbetsuppgifter blir en kombination av sedvanligt kundtjänstarbete, viss reklamationshantering och skapa digitalt innehåll till vår hemsida med fokus på produkter.
Kundtjänstarbetet innebär främst service till våra e-handelskunder via mejl och telefon. Arbetet med reklamationer innebär hantering och delat ansvar för inkomna reklamationsärenden för Folkhemmet, främst via mejl. Vi är i processen att byta e-handelsplattform samt utöka vårt sortiment, så fokus under de första månaderna kommer att ligga på att utöka och förbättra vårt utbud på hemsidan.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en naturlig servicekänsla, som vill skapa och bibehålla goda relationer och kan kommunicera professionellt i såväl tal som skrift med både kunder och leverantörer. Du är noggrann, lösningsorienterad och självgående.
Du är en prestigelös lagspelare med mycket god samarbetsförmåga och som vill bidra till en härlig arbetsglädje i teamet. Du trivs när tempot blir högt, kan hantera klagomål via telefon och i skrift och tvekar inte att ta dig an nya uppgifter.
Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst, bildredigering och lägga upp digitalt material. Rollen kräver mycket god datorvana och att man kan lära sig våra system Pyramid, Wikinggruppen och sedan Shopify.
Vi erbjuder
Hos oss får du vara med och utveckla ett starkt varumärke. Du får arbeta med roliga och duktiga kollegor i ett dynamiskt företag med tillväxtambitioner som ger utvecklingsmöjligheter för en engagerad person. Denna tjänst är junior och en tillsvidareanställning på heltid på huvudkontoret i Täby. Du kan läsa mer om oss på folkhemmet.com.
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka snarast ditt CV med ett personligt brev till Markus Gustafsson, Markus.Gustafsson@folkhemmet.com
Välkommen till Folkhemmet!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-29
via mejl
E-post: markus.gustafsson@folkhemmet.com

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör till kundservice".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB (org.nr 556773-4891), https://folkhemmet.com/
Leverantörsvägen 2 (visa karta)
187 66  TÄBY

Arbetsplats
Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB

Jobbnummer
8870693

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svenska Folkhemmet Möbler & Inredning AB: