Administratör till internationellt företag
Perido Skills AB / Kundservicejobb / Stockholm
2007-12-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till internationellt företag" (publicerad 2008-02-28) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning
Perido Skills söker en tjej eller kille som vill arbeta som administratör på ett internationellt företag i Solna.
Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande och bland annat kommer du administrera order och servicekontrakt. Du kommer ha hand om administrationen kring detta vilket också innebär tätt samarbete med säljare och kunder. Företaget är ett stort och internationellt företag med spännande produkter.
Publiceringsdatum2007-12-11Kravprofil för detta jobb• Gymnasieutbildning gärna med inriktning på administration.
• Goda datakunskaper.
• Serviceminded.
Du är en positiv, social och driven person som är flexibel och noggrann. Du har lätt för att kommunicera, är van vid att leverera i tid och är en lagspelare.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid. Tillsvidareanställning med start i början av januari 2008.
ErsättningFast lön.
Så ansöker duDin ansökan med bifogad CV vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: 3385JS
Vi tar emot ansökan via epost:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
Kungsgatan 37
11156 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
info@perido.seMer information på
http://www.perido.se Jobbnummer 74282
Observera att sista ansökningsdag har passerat.