Administratör till inköpsavdelningen hos Preem i S

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Administratör till inköpsavdelningen hos Preem i Stockholm

Är du en administratör som gillar att jobba självständigt och driva ditt egna arbete? Tycker du om att jobba strukturerat och organiserat? Nu söker vi en driven administratör till Preems inköpsavdelning i Stockholm. Låter det intressant? Sök idag!

Jobba för framtiden redan idag

Du blir en viktig del av Preem - en arbetsplats som präglas av välkomnande stämning, förtroende för medarbetarna och ambitionen att vara bäst i branschen när det gäller hållbarhet. Här får du frihet under ansvar och ofta chansen att vara med under hela processer - från början till slut. Dessutom kan vi erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter, för självklart förväntar vi oss att du som medarbetare har viljan att växa och ständigt lära dig nytt.

Beskrivning av tjänsten

Preem kommer i april inleda ett projekt för att se över de IT-lösningar som kommer ersättas av ett nytt affärssystem som kommer implementeras under 2018. Din uppgift i projektet blir att sammanställa en kartläggning för avtalen och hjälpa till att skapa en arbetsplan samt beslutsunderlag gällande avtalsuppsägningar för respektive avtal och leverantör. Du kommer under uppdraget handledas utav en inköpare. Uppdraget startar den 18 april och är tänkt att pågå en månad framåt med eventuellt möjlighet till förlängning.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära att

* Se över vilka villkor som gäller för uppsägning
* Se om det finns en skillnad när avtalen går ut och önskat avslut
* Sammanställa kostnader för att avsluta ett avtal i förtid.

Har du den här bakgrunden?

För denna tjänst behöver du ha

* Tidigare erfarenhet av att tolka avtal
* Förmågan att kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är även meriterande om du har

* Juridiska kunskaper, exempelvis affärsjuridik eller handelsrätt



Är det här du?

Som person är du noggrann och strukturerad i ditt arbete, du är van att skapa strukturer som även andra lätt kan följa då du kommer jobba med att utforma handlingsplaner. du är kommunikativ och har lätt för att kontakta andra då du kommer att ha kontakt med leverantörer. Du har förmågan att arbeta självständigt och driva ditt arbete, men kan samtidigt be om hjälp när det behövs.

Ta reda på mer!
Om du har frågor om tjänsten, kontakta Dana Jennerström på +46 721-81 27 44. Intervjuer kommer att ske löpande. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt, men senast den XXX. För att söka jobbet, följ anvisad länk.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-04-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Dana Jennerström dana.jennerstrom@tng.se 0721-81 27 44

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3434945

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: