Administratör till betalningar

Quest Consulting Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Om uppdraget

Till vår kund söker vi en administratör med lite erfarenhet av betalningshantering, vi söker dig med finansiellt intresse och kan påbörja uppdraget i augusti.
Rollen innebär att registrera kunders insättningar och uttag. Du ansvarar för att betalningar hanteras med hög kvalitet. Du agerar som support i frågor gällande utbetalningar.
Det dagliga arbetet innebär bland annat: * att hantera utbetalningar* avstämning av konton * utföra utlands betalningar * bokföring* hantering av ärenden och frågor gällande utbetalningar

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig med akademisk examen med inriktning ekonomi och meriterande med något års arbetslivserfarenhet från en liknande roll. Du är en teamspelare med positiv attityd och inställning. Har du tidigare erfarenhet av skadehantering är detta ett stort plus. Arbetet sker på Svenska och Engelska, därav behöver du kunna prata och skriva på båda språken.

Hur du ansöker

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2020-06-22

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Quest Consulting Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659)

Arbetsplats
Quest Consulting

Jobbnummer
5271518

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quest Consulting Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB: