Administratör / Teknisk support / 2nd line support till Telia

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Sundsvall
2020-04-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör / Teknisk support / 2nd line support till Telia" (publicerad 2020-09-01) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Sundsvall, Timrå, Härnösand, Nordanstig, Kramfors eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-04-07

Företaget
Bravura söker för kunds räkning medarbetare som kommer arbeta med administration och 2nd line support. Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.


Dina arbetsuppgifter
Telia står inför en stor förändring där de ska implementera ett nytt system. Du kommer att ingår i Delivery Solutions som tillhör 2nd Line Massmarket. Teamet har en viktig uppgift att agera länken mellan det gamla och nya systemet. Du bidrar till att säkerställa att kunderna får sin beställning komplett och i rätt tid.

Du löser och hanterar en stor variation av beställningar från Telias privatkunder. Initialt hanterar du många ärenden på kort tid och med tiden är målsättningen att det dagliga arbetet ska utvecklas till mera djupare analyser och lösning av mer komplexa ärenden.

Teamet du ingår i är en ny gruppering och det kvalitativa arbetet gruppen gör kommer att sätta standarden inom Telia och deras kunder.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av teknisk support/kundservice
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo och är inte rädd för att ta dig an nya utmaningar. Du har ett stort intresse för teknik och strävar efter att ge service på ett professionellt och tillmötesgående sätt. Vidare så är du en lagspelare som drivs av att arbeta och växa tillsammans som ett team.

Övrig information:

Start: Start 4 Maj
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administration, teknisk support, 2nd line support, service, kundservice, Sundsvall, Telia, support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5183275

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: