Administratör med teamkänsla till välkänd institution
Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-11-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör med teamkänsla till välkänd institution" (publicerad 2017-01-05) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Perido söker nu en administratör till vår kund. Kunden är en välkänd institution och har sitt säte i centrala Stockholm. Här får du bland annat möjlighet att jobba med bokning av lokaler och allmän planering inför möten, beställa kontorsmaterial, sköta registreringar och göra excellistor. Du fungerar även som kontaktperson gentemot dina kollegor samt mot utländska intressenter som vår kund samarbetar med. Därför är det viktigt att du kan göra dig väl förstådd på engelska, både i tal och skrift.
Tjänsten som administratör innebär många varierande arbetsuppgifter - dels arbete på expedition, dels mer renodlat administrativt arbete. I expeditionen kommer du stå i disken tillsammans med övrig personal och här är det mycket kontakt med människor, du kommer t.ex. lämna ut dokument och sälja material. I de mer administrativa delarna av arbetet kommer du att koordinera registrering och rapportering av examensarbetet, skanna och verifiera tentor, ladda upp rapporter till DiVA, hantera registreringar av kurser, rapportering av kursresultat och tillgodoräknanden i systemet Ladok. Det kan också förekomma presentationer på möten och liknande. Det finns mer intensiva perioder då du kommer att behöva arbeta lite utanför ordinarie arbetstid, det är alltså viktigt att du är flexibel samtidigt som att du kan ha många bollar i luften och kan arbeta noggrant och strukturerat.
Vi tror att du som söker är social, bra på att kommunicera och har en god samarbetsförmåga. Du gillar att befinna dig i en händelserik miljö och är en fena på administration. Dessutom behärskar du Office-paketet, Excel och har viljan att lära nya system. Är det här uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2016-11-16Kravprofil för detta jobb• Gymnasiekompetens
• Någon erfarenhet från liknande arbete
• God datorvana
• Goda kunskaper i Office-paketet och Excel
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Erfarenhet av arbete i Ladok
• Arbete i Winddream
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag med start 2017-01-02 till 2017-07-28, med god chans till förlängning.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 14510JS i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb14510JS
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seÄr du en person som trivs i en arbetsroll där du får planera, boka, registrera och administrera? Tycker du om att ha mycket kontakt med människor? Beskriver du dig själv som social och kommunikativ? Då kan det här vara uppdraget för dig!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-16
Ange följande referens när du ansöker: 14510JS
FöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3164875
Observera att sista ansökningsdag har passerat.