Administratör med Säljfokus till Gulled
Inhouse AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Sedan 2004 driver Johan, Henric och Bodil företaget Gulled agenturer där producenterna Magis, Hay och Tom Dixon ingår med formgivare som J. Morrison, K Grcic, S Giovannoni, M Wanders, R. Arad och bröderna Bouroullec, för att nämna några. Idag har vi showrooms i Helsingfors, Oslo, Stockholm, Göteborg samt Malmö där vi har vårt huvudkontor.
Gulled söker nu en administratör med säljfokus till kontoret i Stockholm.
Arbetsbeskrivning / Work Description
För att lyckas i den här rollen har du ett stort intresse och erfarenhet av möbelbranschen. Rollen är både administrativ, vårdande och säljande. Du kommer att vara i kontakt med både nya och befintliga kunder på offsidan och hantera offert- och orderläggningar. Det kommer även in förfrågningar från arkitekter som du administrerar och följer upp. I din roll ingår även att assistera en av grundarna, Johan Gulled, i hans dagliga arbete och att stötta företagets utesäljare i diverse frågor. Du kommer att vara en teamledare som följer upp prognoser och bokade möten.
En annan viktig och betydande del av rollen består i att vara delaktig i att utveckla Stockholms distriktet som har stor potential.Vidare tar du emot besökare i showroomet i Stockholm samt tar emot leveranser och packar upp varor.
Din profil / Your profile
Som person är du driven, prestigelös och har lätt för att knyta nya kontakter. Din energi är hög och din glada personlighet smittar av sig på omgivningen. Du är nyfiken, noggrann, stresstålig och flexibel och har ett organiserat arbetssätt. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet och har ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor, kunder och besökare. Du tycker om att arbeta både självständigt och i team och trivs i en säljande roll. Goda kunskaper av IT och Visma Business är ett krav. Dina kunskaper i engelska och svenska är utmärkta i både tal och skrift.
Vi ser gärna att du hunnit arbeta minst fem år med liknande arbetsuppgifter.
Övrigt / Other
I den här rekryteringen samarbetar Gulled med Inhouse AB, Maria Bergholtz och Caroline Hamrin. Det är en fast tjänst med 6 månaders provanställning som kommer att tillsättas snarast. Om du tycker att tjänsten låter intressant och arbetsbeskrivningen passar in så är du välkommen att skicka in ditt CV och personliga brev omgående, dock senast den 4 maj.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-04-30ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1128
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Bergholtz
maria.bergholtz@inhouse.seCaroline Hamrin
caroline.hamrin@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2272972
Observera att sista ansökningsdag har passerat.