Administratör med kundkontakt för omgående start

KFX HR-partner Skandinavien AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-02-16

Om tjänsten
Nu söker vi en Administratör till ett attraktivt företag i Mölndal. Det här är en tjänst för dig som gillar problemlösning, kundkontakt och administration. Du möter dagligen kunder via telefon och mail. Här får du arbeta självständigt och du tar fullt ansvar för dina ärenden.

Start är omgående eller enligt överenskommelse. Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8.00-16.15. Tjänsten pågår tom sista december 2022 med goda chanser till förlängning.

Mer information om kundföretaget lämnas vid en intervju. Välkommen med din ansökan redan idag!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör arbetar du självständigt med ansvar för all kontakt med företagets privatkunder. Du tar emot ärenden och frågor om produkter via telefon, mail samt via intranät. Vanligt förekommande ärenden är reklamationer, vilket innebär att det är viktigt att du bemöter kunden på ett professionellt och trevligt sätt. Du registrerar reklamationer och kommer tillsammans med kvalitetsavdelning fram till hur ärenden ska bedömas. Du är ytterst ansvarig för att alla ärenden hanteras och arbetar löpande för att se till att alla ärenden avslutas med en nöjd kund.

Kvalifikationer
I den här tjänsten söker vi dig som tidigare arbetat med service och administration. Du är kommunikativ och trivs med att leverera riktigt bra service såväl i telefon som i skrift. För att passa i rollen behöver du vara lyhörd, prestigelös och motiveras av att göra kunderna nöjda. Krav för tjänsten är goda kunskaper i svenska och engelska i tal och i skrift, samt god datorvana.

Övrig information
Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!

Kunskap- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Hanna Säreskog på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4681".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Kontakt
Hanna Säreskog
hanna.sareskog@kfx.se

Jobbnummer
6348546

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: