Administratör med kontorsansvar till Integrum i Mölndal

Ps Partner AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Integrum AB och systerbolaget Brånemark Integration AB är två innovativa företag som bedriver världsledande forskning och utveckling inom medicinteknik. Integrum utvecklar ortopediska implantat för fästning av ben- och armproteser på amputerade patienter, medan Brånemark Integration utvecklar tandimplantat. Båda områdena handlar om osseointegration där skruvar i titan växer fast i patientens ben. Dessutom pågår forskning inom biologiska signalsystem för att så småningom kunna styra en protes med hjärnan. Företaget grundades för 1997 av Dr Rickard Brånemark och är idag ca 10 anställda som sitter i fräscha och ljusa lokaler i Krokslätts Fabriker.  
Vill du vara med och dramatiskt förändra människors liv? Då är du välkommen till teamet i Mölndal. För ytterligare information vänligen gå in på www.integrum.se och www.branemarkintegration.com.

Publiceringsdatum
2012-06-15

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att fungera som spindeln i nätet för Integrums kontor i Mölndal. Det är en bred och varierad tjänst som b la innebär att du ansvarar för reception, telefoni, kundservice, lager, packning och distribution av ordrar. Din tjänst innebär även posthantering, fakturering och enklare ekonomi i form av kund- och leverantörsreskontra och viss systemadministration i affärssystemet Visma. - Dessutom ska du se till att företagets kunder får den support och expertis som krävs för att nå framgång. Du har ett mycket nära samarbete med övriga kollegor och samarbetspartners stödjer dessa i form av administrativa uppgifter.

Kvalifikationer
Du har någon form av examen inom administration och/eller ekonomi. Vi ser gärna att du har arbetat med liknande uppgifter tidigare och att du har erfarenhet av kundservice. Vi tror att du har arbetat i ett mindre företag där arbetsuppgifterna är varierande och det gäller att vara flexibel och ta ett stort ansvar. Du är en organisatör som tycker om ordning och reda. Du är social och trevlig och tycker om att arbeta med service - och att stödja och hjälpa personer i din omgivning. Har du erfarenhet från den medicintekniska branschen så är detta givetvis meriterande, men inte ett krav. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. För rätt person finns mycket goda möjligheter att utvecklas i ett spännande bolag som är under tillväxt.

Så ansöker du
Vi samarbetar med PS Partner AB i denna rekrytering, ansök på www.pspartner.se För ytterligare information kontakta Johan Sjöberg på 0761-709851 eller via mail johan.sjoberg@pspartner.se
Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PS partner AB

Adress
PS partner AB
Fabriksgatan 7, Gårda
41250 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1274083

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ps Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ps Partner AB: