Administratör med ekonomiskt ansvar

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-11-06

Företaget
FANUC har mer än 60 års erfarenhet inom utveckling av robotar, robotutrustning och utveckling av CNC. Med 6500 anställda världen över är FANUC den världsledande tillverkaren och distributören av utrustning inom fabriksautomatisering. Företaget är marknadsledande i branschen med produkter utav högsta kvalitet. Moderbolaget har sitt säte i Japan och det europeiska huvudkontoret ligger i Luxemburg. På FANUC Nordic arbetar ca.40 medarbetare mot multinationella kunder i norden och de baltiska länderna. På kontoret i Sollentuna med ca.20 medarbetare råder en mångsidig och dynamisk företagskultur som drivs av framsteg och ett högt arbetstempo.


Dina arbetsuppgifter
Ditt primära ansvarsområde kommer att vara servicefakturering. Utöver det ansvarar du även för andra enklare ekonomiska uppgifter. I det administrativa arbetet ingår allt ifrån resebokningar till att beställa kontorsmaterial. Du kommer även att ansvara för receptionen vid större event samt allmänna kontorsgöromål.


Kvalifikationer
Utbildning: Gymnasial ekonomiutbildning
Erfarenhet: 1 - 3 års arbetslivserfarenhet av liknande roll
Meriterande: Tidigare arbetat i affärssystem
Språk: Goda kunskaper i svenska och engelska
Övriga krav: Kunskaper i danska eller finska är meriterande

Vi ser att du är noggrann samt strukturerad i ditt arbetssätt. Då du kommer att hantera många olika typer av arbetsuppgifter ser vi att du är prestigelös samt initiativtagande. Vidare har du en god samarbetsförmåga och motiveras av att ge god service.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: FANUC, Stockholm, Sollentuna, ekonomi, ekonomiassistent, administrativt, administratör, leverantörsreskontra, fakturering, reception

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nico Ruponen nico.ruponen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3786417

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: