Administratör/Kundombud.
Olivia Personlig Assistans AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet.
Vikariat med ev möjlighet till förlängning. 100%
Vi söker en person med säljegenskaper samt kunskap om gällande lagstiftning (LSS). Gärna med erfarenheter från personlig assistans och/eller vård och omsorg.
Tjänsten innebär ca 50% som administratör på vårt Assistanskontor i Linköping och ca 50% som Kundombud.
Som Administratör ansvarar du för administrationen kring några av våra uppdragsgivare/kunder samt avlastar Verksamhetsledare och Uppdragsansvariga med div administrativa uppgifter, såsom lönerapportering, bemanning och fakturering.
Som Kundombud ska du vara Olivas ansikte utåt och arbeta aktivt med att rekrytera fler uppdragsgivarare/kunder till vår verksamhet i Linköping. Här är det bra att redan innan ha ett upparbetat kontaktnät och att vara bekväm i en säljande roll gentemot potentiella kunder.
I tjänsten ingår även att tillsammans med övriga tjänstemän ansvara för jour ca var 4:e vecka.
Individuell lönesättning, kollektivavtal finns.
Publiceringsdatum2013-02-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Källström, Regionchef 013-4703074 / 0703-121330
FöretagOlivia Personlig Assistans AB
AdressOlivia Personlig Assistans AB
Bielkegatan 1 a
58221 Linköping
Jobbnummer 1455254
Observera att sista ansökningsdag har passerat.