Administratör inom lön till Kontek Outsourcing

Ljungby - Tjänsteman / Ekonomiassistentjobb / Ljungby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Ljungby, Älmhult, Hylte, Alvesta, Värnamo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ljungby - Tjänsteman i Ljungby, Värnamo eller i hela Sverige

Vill du vara med och skapa det bästa värdet i lönebranschen?

Vi söker en driven och noggrann administratör inom lön till vår kund Kontek Lön AB i Ljungby. Deras hjärtefråga är löneadministration. De brinner för att ta kundernas lönehantering personligt. Deras kärnvärden är alerta, kunniga och familjära vilket genomsyrar allt de gör.


Om kundföretaget
Kontek Lön AB erbjuder allt ett företag kan behöva för lön och löneadministration. Det är ett specialistbolag som funnits sedan 1934 och som idag har 100 kunniga och alerta specialister. Tillsammans erbjuder de allt ifrån programvaror och support, till outsourcing, konsultation och utbildning. Kunderna som väljer deras tjänster och
produkter är både små och stora företag inom i princip alla branscher. De senaste tio åren har Kontek haft en stabil tillväxt. Företaget har sitt huvudkontor i Ljungby men finns också i Stockholm, Göteborg och Värnamo. De omsätter cirka 90 MSEK.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i grupp men även självständigt med olika arbetsuppgifter inom lön, rapporter och uppdateringar.
Du kommer att jobba i en telefonslinga där du supporterar samtal och mail från kunder samt vara en intern resurs.
Uppgifterna är mycket varierande vilket ställer krav på initiativförmåga och flexibiltet.



Din profil
Du har god lönekunskap samt god kännedom om lagar och regler.
Du kommer att göra uppdateringar av information i systemen vilket kräver att du har god datavana och kan hantera olika system.
Vi ser att du har bred erfarenhet av tidigare kundkontakt och service till kund.
Du är en driven person som är intresserad av siffror och besitter viljan av att göra ett bra jobb.

Vi kommer att sätta stort värde på din sociala kompetens och samarbetsförmåga.

Om vårt företag
Om du känner igen dig i ovanstående beskrivning och vill vara med och skapa det bästa värdet i lönebranschen, är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och glöm inte att uppdatera ditt CV.
Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du till att börja med anställs via OnePartnerGroup under en begränsad tid, och sedan anställs av kunden.

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 39 orter i Sverige, och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-18
Ange följande referens när du ansöker: 6469
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ann-Kristine Ekegren ann-kristine.ekegren@onepartnergroup.se

Företag
Ljungby - Tjänsteman

Adress
Ljungby - Tjänsteman
Blockvägen 7
34132 Ljungby

Kontorsadress
Blockvägen 7

Jobbnummer
3993705

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ljungby - Tjänsteman

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ljungby - Tjänsteman: