Administratör för en bättre värld

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du arbeta på en myndighet med målet att stimulera utveckling och rädda liv? Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete och letar efter nya utmaningar? Då har vi uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2016-06-07

Beskrivning
Perido är nu på jakt efter en samhällsintresserad administratör till HR-avdelningen hos vår kund, en statlig myndighet som arbetar för en god samhällsutveckling i hela världen. Uppdraget är placerat nära grönområden i centrala Stockholm.

I denna roll kommer du agera stöd till HR-avdelningens chefer och medarbetare i deras arbete för att utveckla och förvalta processen av kompetensförsörjning - en roll där din goda serviceförmåga och flexibilitet är några av dina främsta tillgångar. Arbetsuppgifterna består av att ta fram underlag till avdelningsledningen inför beslut, ansvara för löpande ekonomiadministration och hantering av fakturor. Inför interna och externa möten och konferenser sköter du planering, genomförande och uppföljning. Du kommer även att stödja dina kollegor i ärende- och dokumenthantering, och ha hand om administrativa uppgifter kopplat till avdelningens förvaltning. Här får du möjlighet att använda din kommunikationsförmåga och strukturerade arbetssätt för att vara en del av en myndighet med målet att göra världen till en lite bättre plats.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst ett års erfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet av en samordnande roll
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Goda kunskaper i spanska, franska eller ryska
• Erfarenhet av ekonomiadministration

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2016-11-30. Tillträde 2016-08-08.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13715EH i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13715EH

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13715EH
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2892457

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: