Administratör
Bravida Sverige AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Karlstad,
Kristinehamn,
Filipstad,
Karlskoga,
Arvika eller i
hela Sverige Är du en administratör som brinner du för struktur, ordning och reda? Då har vi jobbet för dig! På Bravida främjar vi utveckling och du som medarbetare har en mycket viktig roll i vår tillväxtresa. Nu söker Bravida Karlstad en serviceinriktad administratör till vår avdelning Karlstad Processrör.
Om jobbet
Som administratör hos oss har du en viktig nyckelroll. Du kommer att vara ett stöd i ekonomifrågor till både avdelningschef, projektledare och serviceledare där du kommer arbeta med ekonomiuppföljning samt ansvara för bevakning av kundfakturor. Arbetet omfattar i stora drag ekonomi- och löneadministration med följande huvudsysslor:
• Bemöta kunder via telefon på ett serviceinriktat sätt
• Sköta fakturering och vissa inköp
• Registrera löner och nya kunder
• Löpande kund- och leverantörsreskontra
• Personaladministration (utbildningar etc.)
• Dagligen ansvara för verksamheten genom att rapportera avvikelse och följa upp ärenden i samråd med avdelningschef.
I din roll har du stor variation i din vardag och du har mycket kontakt med våra medarbetare, kunder och administratörer på övriga Bravida kontor.
Ditt nya team
Hos Karlstads Processrör är vi 29st medarbetare, både svetsare, montörer och tjänstemän. Vi utför både rörmontage med inriktning på rörsvetsning sant installationer inom process och energisektor där våra största kunder finns inom papper- och cellulosaindustrin.
Vi söker dig som
• Har ekonomisk utbildning
• Tidigare erfarenhet av ekonomi-, personal- och löneadministration
• God kunskap inom Excel och Officepaketet.
• Innehar B-körkort
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av installationsavtalet och ekonomisystemet Agresso.
Som person är du serviceinriktad, noggrann och ordningsam. Du är driven, engagerad och är van att självständigt planera och strukturera ditt arbete inom givna tidsramar och deadlines. Du ser det som en självklarhet att leverera god kvalité och är duktig på att se helheten, kan leda dig själv och har förmågan att arbeta effektivt.
Bravida som arbetsgivare
Bravida är en stor arbetsgivare - faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning. Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans.
Förutom förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö.
Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi!
Hur söker jag jobbet?
Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 30 november 2022. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.
Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2022-10-31ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravida Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravida Sverige AB (org.nr 556197-4188),
http://www.bravida.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Per Djurholm, Avdelningschef
per.djurholm@bravida.se +46 70 215 07 29 Jobbnummer 7126161
Observera att sista ansökningsdag har passerat.