Administratör

Wikan Personal / Språkvetarjobb / Östra-Göinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla språkvetarjobb i Östra-Göinge, Osby, Olofström, Hässleholm, Kristianstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wikan Personal i Östra-Göinge, Osby, Olofström, Hässleholm, Kristianstad eller i hela Sverige

Om oss
Vi på W.Ruberg AB tillverkar högpresterande vattenpumpar till bl.a. brandsprutor. W. Ruberg är ledande inom sitt område. Vi exporterar våra produkter över hela världen. Sedan 2 år tillbaka har vi utökat vår verksamhet med försäljning av räddningsfordon. Våra räddningsfordon säljs i samarbete med våra ägare WISS. Företaget är beläget två mil norr om Kristianstad, i Immeln. Läs mer på www.ruberg.se.

Vi söker nu en tekniskt intresserad administratör som är duktig på svenska och engelska. I denna rekrytering samarbetar vi med Wikan Personal.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en administratör som ska ansvara för framtagning av manualer till vattenpumpar och brandbilar som vi levererar till våra kunder. Varje bil är unik, vilket innebär att manualerna anpassas efter kundens behov. Manualen levereras på engelska vilket innebär att ditt arbete kommer till stor del att handla om översättning mellan svenska och engelska. I manualerna finns även bilder som du effektivt ska hantera i olika program. Tjänsten kommer även att bestå av andra administrativa uppgifter som t.ex. uppdatering av hemsida och annan dokumentation.

Din bakgrund
Vi ser gärna att du har en gymnasie- och/eller högskoleutbildning inom ett tekniskt område. För att lyckas i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av en liknande roll som administratör eller översättare inom en teknisk bransch. Du har en skriftlig och grafisk talang och kan utan problem uttrycka dig mycket väl i skrift, svenska. Du har goda kunskaper i engelska och det är meriterande om du kommit i kontakt med teknisk engelska. Du är en van datoranvändare och är mycket bekväm i att arbeta i Officepaketet, framförallt Word och Excel, och du har tidigare arbetat i någon typ av affärssystem.

Du som person
Du som person är noggrann, självgående och du är öppen för plötsliga förändringar i din arbetsdag. Du har lätt för att samarbeta och gillar att ha datorn som arbetsredskap.

Du kommer att ha din placering på vårt kontor i Immeln. Du behöver ha körkort och tillgång till bil för att kunna ta dig till och från jobbet.

Tjänsten är 100 % av en heltid. Tjänsten är en hyrrekrytering via Wikan Personal. Du visstidsanställs via Wikan Personal under 6 månader för att som målsättning övergå i en tillsvidareanställning hos W. Ruberg.

Känner du att du är rätt person så sök omgående då vi har löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan vi Wikans hemsida, www.wikan.se, senast den 28 februari.

För mer information kontakta rekryteringskonsult Sara Kvist på tel 044-590 65 12, Wikan Personal.

Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi förse företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal, som tillfälligt eller permanent tillgodoser deras behov. Wikan har kontor på 7 orter i Sverige, omsätter ca 300 Msek och har omkring 700 anställda. Läs mer på www.wikan.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-02-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 3758
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Kvist 044-590 65 12

Företag
Wikan Personal

Adress
Wikan Personal
Götgatan 1
29133 Kristianstad

Kontorsadress
Götgatan 1

Jobbnummer
3941905

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wikan Personal

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wikan Personal: