Administratör
serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Elkraft Sverige AB är en eldistributör som arbetar för att företag ska ha de lägsta möjliga totala elkostnaderna och den enklaste administrationen kring detta. Genom att samla alla kostnadsposter och samtliga el- och nätfakturor kan floden av fakturor reduceras till en enda elfaktura per månad, uppställd så att den klart och begripligt fördelar kostnaderna på varje förbrukningsställe. Elkraft Sverige AB med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping har funnits sedan 1999 och ingår i den norska Elkraft-koncernen som sedan starten 1992 har haft en jämn och stabil tillväxt. Elkraft finns även representerade i Danmark och Finland. Läs gärna mer på
www.elkraftsverige.se serveOffice har fått i uppdrag att rekrytera en administratör till Elkraft Sverige AB. Tjänsten är på heltid med placering vid Telefonplan. Start enligt överenskommelse.
Publiceringsdatum2018-01-18Dina arbetsuppgifter Som administratör hos vår kund kommer du att vara en del av gruppen Front Office och arbeta tätt tillsammans med en kollega. Tjänsten innehåller administrativa arbetsuppgifter så som att:
• Utföra ärenden och utredningar
• Utföra administration kring våra kunders el-och nätavtal
• Besvara kunders frågor via mejl och telefon
• Utveckla och sätta rutiner för ärendehantering
• Utbilda nya säljare i administration
• Arbeta och uppdatera i SuperOffice
• Kundvård på befintliga kunder
• Vid behov, vara behjälplig åt andra medarbetare med diverse arbetsuppgifter
Front Office är en relativt ny avdelning som fungerar som ansiktet utåt mot kunderna och som en brygga mellan sälj och administration. I och med att det är en ny avdelning är du med och påverkar arbetssättet och rollen, något som du ser som positivt och utvecklande.
Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration och ärendehantering och därmed även är van att ha kundkontakt via såväl telefon som mejl. Du behöver inte ha kunskap om elbranschen men arbete från liknande branscher ses som meriterande. Däremot krävs goda kunskaper i Excel, Outlook och SuperOffice eller annat CRM-system.
Som person är du noggrann, stresstålig och har lätt för att lära dig nytt. Du är serviceminded och duktig på att vårda kundrelationer genom att leverera "det lilla extra" till både den interna och externa kunden. I tjänsten är det även av vikt att du har ett logiskt tänk och vågar ta för dig.
Vi erbjuder dig
En arbetsplats som präglas av en lättsam och härlig stämning med högt i tak och mycket energi (!). Elkraft är väldigt måna om att personalen ska trivas och jobbar kontinuerligt för att skapa en stimulerande miljö med bland annat gemensam fika varje dag och arbetsrotation, för att alla ska lära känna varandra. I organisationen finns även goda utvecklingsmöjligheter och chans till avancemang.
Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Maria Lindberg på 070-483 75 40 eller
maria.lindberg@serveoffice.se Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagserveOffice AB
AdressserveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 16 11120 Stockholm
Jobbnummer 3911140
Observera att sista ansökningsdag har passerat.