Administratör
Titek Consulting / Inköpar- och marknadsjobb / Oskarshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Oskarshamn,
Mönsterås,
Högsby,
Hultsfred,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Titek Consulting i Oskarshamn Vi söker nu en administratör till uppdrag hos kund i Oskarshamn med start omgående.
Tjänsten innefattar orderhantering och inköp i affärssystem. Du kommer att få en egen kundkrets som ansvarsområde och jobba tillsammans med ett mindre team. Tjänsten innebär att du sköter hela kedjan från början till slut. Allt från offerering till beställning och säkerställa leveranser av både tjänster och material.
Du behärskar engelska och svenska väl i tal och skrift.
Vi söker dig som är strukturerad, serviceminded och ser dig själv som en problemlösare. Du bör ha goda kunskaper i MS Office paketet och framför allt MS Excel. Tidigare erfarenheter av affärssystemet Pyramid är meriterande.
TiTEK Consulting är ett konsultbolag som jobbar med projektledning & personaluthyrning. Vi hjälper dig eller ditt företag att hitta rätt person till rätt plats för ett kvalitativt och produktivt genomförande. Inget projekt är för stort eller för litet.
Publiceringsdatum2018-01-09ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-08
Ange följande referens när du ansöker: Administratör
KontaktTim Josefsson
tim.josefsson@titekconsulting.com 0723005070
FöretagTitek Consulting
AdressTitek Consulting
Kikebogatan 6 A Lgh 1201
57255 Oskarshamn
KontorsadressKikebogatan 6 A Lgh 1201
Jobbnummer 3891947
Observera att sista ansökningsdag har passerat.