Administratör
WSP Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos WSP Sverige AB i Göteborg,
Varberg,
Falköping,
Halmstad,
Jönköping eller i
hela Sverige WSP är ett globalt företag som erbjuder konsulttjänster inom hus och industri, transport och infrastruktur samt miljö. Över 10 000 kvalificerade konsulter i 35 länder samarbetar för våra kunders bästa. I Sverige har vi en rikstäckande organisation med 2 000 medarbetare och bedriver verksamhet inom WSP Analys & Strategi, WSP Brand och Risk, WSP Byggprojektering, WSP Environmental, WSP International, WSP Management, WSP Samhällsbyggnad och WSP Systems.
Till WSP Analys & Strategi söker vi nu en initiativrik och självgående administratör med minst tre års arbetslivserfarenhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Fakturering (ett plus om du tidigare har fakturerat i PX) - Ekonomisk uppföljning - Arkivering - Bistå i anbudsarbete - Projektadministration - Vara en resurs till avdelningschefer - Uppdatera databaser (t ex. vår referensdatabas och vårt kundregister i GIMLI) - Allmänna kontorsgöromål, t ex. påminna om tidrapporter, boka resor, kontera leverantörsfakturor, kopiering etc.
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens och har lätt att sätta sig in i nya arbetsuppgifter. Som person har du en positiv inställning, du är noggrann i ditt arbete och tycker om att arbeta självständigt. Du har tidigare arbetat med administrativa arbetsuppgifter, har hög it-kompetens och erfarenhet av att arbeta i olika databaser.
Varaktighet, arbetstid
Till en början gäller tjänsten 75% men kan bli aktuellt att öka till 100%.
Publiceringsdatum2016-12-19ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-12
Kontaktbjorn.ohman@wspgroup.seFöretagWSP Sverige AB
AdressWSP Sverige AB
Box 13033
40251 GÖTEBORG
KontorsadressUllevigatan 19
Jobbnummer 3220991
Observera att sista ansökningsdag har passerat.