Administratör

Göteborgs universitet / Administratörsjobb / Göteborg
2016-08-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2024-02-26) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Göteborgs universitet i Göteborg, Partille, Lysekil, Uddevalla, Vänersborg eller i hela Sverige

Administratör

Anställningsform: Tillsvidareanställning
Omfattning: 100 %
Placering: Psykologiska institutionen, Göteborg
Tillträde: 2016-10-01
Provanställning tillämpas
Diarienummer: PET 2016/320

Psykologiska institutionen har drygt 150 anställda, och bedriver en omfattande forsknings- och utbildningsverksamhet. Den forskning som bedrivs bedöms av internationella granskare som mycket god och söktrycket på våra utbildningar är sedan många år tillbaka högt. Se www.psy.gu.se för mer information.
Psykologiska institutionen söker nu en medarbetare till en nytillsatt tjänst som administratör med inriktning mot allmän administration.

Publiceringsdatum
2016-08-25

Dina arbetsuppgifter
Som administratör arbetar du bland annat tillsammans med flera andra i en funktion vi kallar för "Din administratör", vilket innebär att man ger intern administrativ service till institutionens medarbetare och tillresande gäster. Detta sker till exempel i form av beställningar av resor/hotell/konferenser, handhavande av förskott, reseräkningar, personliga utlägg, SINK-ansökningar och arvoden. Övriga administrativa arbetsområden som ingår i tjänsten är diarieföring, arkivering, inköp och hantering av fakturor men även andra administrativa arbetsuppgifter kan komma att ingå i arbetsuppgifterna i samband med individens och organisationens vidareutveckling.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens eller kompetens som av arbetsgivaren bedöms likvärdig. Du ska ha goda kunskaper i Office-paketet samt goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Utöver ovanstående ska du ha god erfarenhet av att arbeta i Palasso RES och GUDOK. Kunskaper i övriga interna system som används vid Göteborgs universitet är meriterande. Arbetet förutsätter insikt i och förmåga att tillämpa gällande regelverk och administrativa system av relevans för arbetsområdet.
Vi söker en utåtriktad person som har lätt för att samarbeta och har ett serviceinriktat arbetssätt. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet, god planeringsförmåga, förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt samt förmåga att arbeta självständigt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Hela annonsen med information om kontaktpersoner, ansökningaförfarande etc på universitetets hemsida:

http://www.gu.se/omuniversitetet/aktuellt/ledigaanstallningar/?id=19144&Dnr=772629&Type=S

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
se platsbeskrivning

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-13

Företag
Göteborgs universitet

Adress
Göteborgs universitet
Box 100
40530 GÖTEBORG

Kontorsadress
Universitetsplatsen 1

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7860000

Jobbnummer
3012349

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Göteborgs universitet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Göteborgs universitet: