Administratör
Manpower Huvudkontor / Inköpar- och marknadsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Publiceringsdatum2015-12-11Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna på detta uppdrag är väldigt varierande. Administrationen består till exempel av ordermottagning via e-post, telefon och fax, orderregistrering samt att ta fram statistik, boka transporter och kundfakturering. Vidare ingår viss butiksförsäljning och telefonförsäljning till återförsäljare samt allmänna kundkontakter via telefon.
Arbetstiderna är 8,00-17,00 och uppdraget är begränsat till januari och februari månad 2016. Man kan jobba antingen på 75 eller 100 %, ange gärna i din ansökan vad du föredrar.
Uppdraget är förlagt i Pilgrimstad dit du kan ta dig med bil (ca 30 minuter från Östersund), buss eller tåg.
Vem är du?
Vi söker dig som är serviceinriktad, initiativrik, strukturerad och en självständig problemlösare med god förmåga att prioritera. Du måste kunna hantera flera arbetsuppgifter samtidigt då man till exempel kan bli avbruten i en arbetsuppgift av telefonen eller kunder i butiken. Problemlösare och initiativrik måste du vara då man är spindeln i nätet på ett litet företag och det blir upp till dig själv att hitta lösningar på många situationer. Du måste även vara stresstålig då det periodvis är väldigt mycket att göra samt vara envis och vetgirig för att lära dig arbetsuppgifterna.
Erfarenhet av excel och transporter i någon form ser vi som en nödvändighet för att lyckas i jobbet.
Arbetsledningen och viss kundkontakt är på engelska så du måste behärska engelska i både tal och skrift.
Vad kan vi erbjuda dig?
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension osv och goda fackliga relationer. Det som skiljer är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Ansöka och kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken snarast möjligt. Vi tillämpar löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan angiven ansökningstid gått ut. Så länge annonsen ligger ute är den dock inte tillsatt.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Karin Backman, konsultchef på Manpower, via telefon: 063-576663 eller e-post:
Karin.backman@manpower.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Backman 063-57 66 63
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2571834
Observera att sista ansökningsdag har passerat.