Administratör

Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen / Administratörsjobb / Vaggeryd
2015-09-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2018-11-06) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Vaggeryd, Gnosjö, Aneby, Jönköping, Sävsjö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen i Vaggeryd

Vård- och omsorgsförvaltningens verksamheter omfattar såväl myndighetsutövning som utförande av verksamheterna inom områdena äldreomsorg, LSS-verksamhet och socialpsykiatri. Vård- och omsorgsförvaltningen erbjuder och arbetar med olika former av omsorg, stöd och hjälp så att alla invånare ska kunna leva ett så inflytelserikt, självständigt och bra liv som möjligt. Vård -och omsorgsförvaltningen är en av kommunens största förvaltningar med ca 400 medarbetare.
Vi söker nu administratör till föräldravikariat.

Vaggeryds kommun har två tätorter omgivna av en levande landsbygd i det natursköna Småland. Vårt strategiska läge mellan Jönköping och Värnamo gör kommunen till en attraktiv plats att bo, verka och leva i. Vaggeryds kommun har en stadig tillväxt och är en av länets mest expansiva kommuner. Som medarbetare här spelar du en viktig roll i kommunens utveckling. Vi vill ge bra service till våra kommuninvånare och här finns plats för dig som vill göra skillnad.

Publiceringsdatum
2015-09-16

Arbetsuppgifter
Vi söker en administratör som ska vara stöd för två områdeschefer i Vård- och omsorgsförvaltningen. Placeringen är på Sörgårdens vård- och omsorgsboende i Skillingaryd.

Din roll innebär att vara ett administrativt stöd till chef och medarbetare. Arbetsdagarna kommer att fyllas med varierande arbetsuppgifter av olika karaktär.
Huvudarbetsuppgifterna innebär administrering i personal- och schemaläggningssystem, sköta fakturering, attestering, samt beställningar via ekonomisystem. Även uppgifter så som vikariesamordning, posthantering och vara behjälplig i allmänt förekommande kontorsgöromål ingår i tjänsten.

Kvalifikationer
Erfarenhet av liknade arbete är meriterande.

Du behöver ha goda datakunskaper i Office-paketet. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i Personec P, Timcare och Agresso.

För att trivas i rollen krävs att du är serviceinriktad, flexibel och kan ta egna initiativ. Du har god kommunikations- och samarbetsförmåga samt har förmåga att arbeta självständigt. Det är viktigt att du tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar ditt arbete och har ett professionellt bemötande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Vi ber dig söka tjänsten genom www.offentligajobb.se för att underlätta vår
bedömning av inkomna ansökningar.
Ansökningar som skickas i pappersform ska adresseras till:
Vaggeryds kommun, Personalenheten, Box 43, 568 21 Skillingaryd.
Bifoga ditt CV och personliga brev ange
ref.nr. i ansökan. Skicka inte med några betygshandlingar. Ansökningshandlingar returneras ej.
Kommunen tar ansvar för hela
rekryteringen och undanber sig därför
samtal från rekryteringsfirmor och
annonsförsäljare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. 100% Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde snarast. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden är slut., upphör: 2016-01-15 .

Ersättning
Månadslön Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-25
Ange följande referens när du ansöker: 15/201
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Liv Borefur, Områdeschef Sörgården 0370-67 83 19
Camilla Åkerblad, Administratör Skillingaryd 0370- 67 84 31

Facklig kontakt
Facklig representant, nås genom kommunens växel 0370-678000

Företag
Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen

Adress
Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen
Box 43
56821 SKILLINGARYD

Kontorsadress
56821 Skillingaryd

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2431834

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen: