Administratör

Mediakompetens AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mediakompetens AB i Göteborg, Kungälv, Lerum, Malmö, Fagersta eller i hela Sverige

Ekonomi /admin- & inköpsassistent med start omgående!

Tycker du om att arbeta i ett högt tempo och att ha många järn i elden? Då kan vi ha uppdraget för dig! För vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en person till en mycket varierad roll som ekonomi/admin- & inköpsassistent. Tjänsten är placerad på finansavdelningen och rapporterar till ekonomichefen men är en delad funktion som supportar ekonomiavdelningen, inköp, plant management och facilities management.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att skapa inköpsrekvisitioner baserade på info från Plant buyer eller andra delar av organisationen, ha kontroll på och initiera när det är dags att skapa nya budgetordrar och kommunicera med berörda, skapa lista på inköpsrekvisitions status I SAP/SRM varje vecka och skicka till Plant buyer / invänta instruktioner och sedan åtgärda, posthantering, scanning av fakturor, kontroll av kontoutdrag från leverantörer, assistera ekonomiavdelningen med enklare uppgifter, administration av mobiltelefoner, beställning av SIM kort, utkvittering nya telefoner etc. Tjänsten innefattar även att vara backup för växeltelefonist, bokning av blommor samt fikor vid födelsedagar/avtackningar mm, assistera ledningsgruppen med bokning av lunch/fika/hotell samt även beställning av visst kontormaterial.

Vi arbetar med löpande urval och intervjuer. Välkommen med din ansökan redan idag!

Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid

Sista dag att ansöka är 2014-04-04

För information: Patrik Schultzén, patrik.schultzen@proffice.se

Publiceringsdatum
2014-03-24

Kvalifikationer
För att trivas i denna roll bör du tycka om att ha många järn i elden, vara flexibel och ha förmågan att prioritera ditt arbete. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo i en internationell miljö som ställer krav på kommunikationsförmåga samt förmåga att möta deadlines. Du har inga problem med att arbeta självständigt men ser din roll i teamet då man ofta får information från flera parter. Att du talar och skriver engelska obehindrat är ett krav. Önskvärt är att du tidigare har arbetat i SAP och Excel samt arbetat med ekonomi/administration i 1 till 3 år. Vi ser även att du har en ekonomiutbildning på minst gymnasienivå.

Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-04
Ange följande referens när du ansöker: 200561610
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Patrik Schultzén patrik.schultzen@proffice.se

Företag
Mediakompetens AB

Adress
Mediakompetens AB

Jobbnummer
1818222

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mediakompetens AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mediakompetens AB: