Administratör
Montico HR Partner AB / Administratörsjobb / Ljungby
2014-01-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2023-12-22) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Ljungby,
Älmhult,
Hylte,
Alvesta,
Värnamo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Ljungby,
Älmhult,
Hylte,
Alvesta,
Värnamo eller i
hela Sverige Montico HR Partner AB
Kundföretaget
Till våran kund i Ljungby söker vi en administratör med goda möjligheter till anställning hos kund. Tjänsten är på mellan 50-100%.
Publiceringsdatum2014-01-31Dina arbetsuppgifterVi söker dig med erfarenhet som receptionist eller administratör. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är hantering av inkommande samtal, vissa kundkontakter, inventering, administration, fakturahantering och enklare bokföring.
ProfilVi söker dig som är driven och självständig. Du har viss erfarenhet av ovanstående men det viktigaste är rätt inställning och en vilja att utvecklas i din roll som på sikt kommer att innefatta ett utökat ansvar.
Vårt företag
Montico-koncernen erbjuder tjänster inom personal- och kompetensförsörjning såsom bemanning, rekrytering, HR-konsultation, strategisk kompetensförsörjning, utbildning, jobbcoachning samt omställningsarbete. Vår expansiva koncern har idag cirka 600 anställda och omsätter cirka 400 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Tranås och kontor finns också på ett flertal orter i södra och mellersta Sverige. I Montico-koncernen ingår även Hammarö Svetsteknik.
Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.
Sista ansökningsdatum är den 28 Feb, men då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 1623
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAbbe El-saghir
FöretagMontico HR Partner AB
AdressMontico HR Partner AB
Viaduktgatan 8
34132 Ljungby
Jobbnummer 1766986
Observera att sista ansökningsdag har passerat.