Administrativt ansvarig
Komet Sverige AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar drivna medarbetare. Många av våra kandidater lär vi känna redan när de jobbar extra för oss under sina studier. Vi släpper inte gärna duktiga konsulter utan tar dem ofta vidare i karriären genom nya uppdrag. Därför har vi ett brett nätverk och hyr ut och rekryterar medarbetare till både juniora och seniora uppdrag.
Komet söker för kunds räkning en administrativt ansvarig. Kundföretaget är en nordisk distributör av varumärken och är ett spännande företag under expansion.
Publiceringsdatum2010-11-04Dina arbetsuppgifterSom administrativt ansvarig kommer du att ansvara för administrationen. Exempel på arbetsuppgifter är registrering av artiklar och ordrar, skriva orderbekräftelser samt sköta fakturering. Du ska också sköta utskeppningar. Du kommer dessutom att sköta planeringsarbetet för lagret genom att se vad som finns inne och vad som behövs beställas in, vilka kunder som ska prioriteras vid leverans samt att processen löper som den ska.
Tanken är att tjänsten som administrativt ansvarig så småningom kommer att utvecklas till en kontorschefstjänst varför vi söker en person som vill växa och utvecklas i rollen och i takt med att företaget växer.
Är du den vi söker
För den här tjänsten är personligheten absolut viktigast. Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och engagerad som gillar att ta egna initiativ och jobba med frihet under ansvar. Som person är du positiv, socialt kompetent och flexibel. Vidare är du nyfiken och driven men har samtidigt inga problem att arbeta med monotona stansninguppgifter. Vi vill att du ska ha ett kostnadsmedvetet tänkande samt sinne för företagsekonomi och logistik i rollen som administrativt ansvarig. Du ska även ha goda kunskaper i Officepaketet och framför allt Excel. Har du erfarenhet av designprogram såsom Photoshop är det ett stor plus.
Utbildningsbakgrund
Vi vill att du har minst gymnasial utbildning gärna med inriktning mot ekonomi.
Arbetstider och omfattningInformation om uppdraget: Start: Omgående Omfattning: Heltid tillsvidare Placering: Göteborg Referens: KCIT Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Låter detta intressant? Sök då tjänsten omgående då intervjuer hålls löpande.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKC-IT, 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg
Jobbnummer 769891
Observera att sista ansökningsdag har passerat.