Administrativ och koordinerande Dispatch

KFX HR-partner Stockholm AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Administration/Service/Order/koordinera/områdesansvarig/kundtjänst/dispatch

Nu söker vi en grym kollega som på ett trevligt sätt har förmågan att styra andra dit man vill. Som Dispatcher hos oss får du dagligen lägga pussel och koordinera ut servicetekniker. Läs vidare - kanske är du den vi söker?

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Rollen som Dispatcher är placerad hos vår kund i Solna Strand som är ett stort globalt bolag med regionala kontor i hela landet.

Arbetsuppgifter
Att vara Dispatcher innebär att du arbetar i en koordinativ och administrativ serviceroll. Genom att bevaka och ta emot inkomna felanmälningar och serviceärenden ute hos bolagets kunder är det ditt ansvar att koordinera ut servicetekniker, administrera i system och ge toppklassig service ut till kunder och interna kollegor. Du arbetar i ett team men ansvarar själv för ett tilldelat geografiskt område där du prioriterar arbetet utifrån gällande serviceavtal. Arbetet är tidvis stressigt och kräver en förmåga att fatta beslut i pressade situationer.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av en administrativ roll sedan tidigare, gärna med någon typ av systemvana. Du har skinn på näsan och är kommunikativ i både tal och skrift, att vara en innovativ problemlösare blir din vardag. Ditt analytiska sätt visar sig i att du är duktig på att planera tidseffektivt och sätter alltid våra kunder i fokus. Är du nyfiken, engagerad och har viljan att lära dig så kommer du långt här.

Övrigt
Du blir anställd hos oss på KFX HR-partner men kommer arbeta hos vår kund. Tjänsten är på heltid och tillsvidare och skulle behovet periodvis minska så har vi på KFX andra spännande uppdrag inom liknande områden för att täcka upp din tid. En flexibel och stimulerande anställning som ger dig som konsult flera möjligheter och stor utveckling.
Låter det intressant? Skicka in din ansökan till oss redan idag, urval sker löpande och tillträde sker så snart som möjligt! Kontakta mig; mathilda.berg@kfx.se, 08-663 99 00 eller direkt på 070-663 16 24

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-21
Ange följande referens när du ansöker: 2989
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathilda Berg mathilda.berg@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3829979

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: