Administrativ kundtjänstmedarbetare till SL (Borås)

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2018-06-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ kundtjänstmedarbetare till SL (Borås)" (publicerad 2018-07-19) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vill du utvecklas och ha möjlighet att göra karriär inom en spännande bransch?

Om Releasy:

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.

Vi fortsätter att växa och behöver därför stärka upp vår avdelning som jobbar med Stockholms lokaltrafik.

Karriärtrappan:

På Releasy finns goda möjligheter att utvecklas och för rätt person väntar en spännande och fartfylld karriär bakom hörnet. Som agent startar man med ett antal grundutbildningar och sedan är det den individuella prestationen och målsättningen som styr. Vidare på vår karriärtrappa finns möjlighet till fördjupande utbildningar, bonusar och andra förmåner. Vi ser många fördelar med att rekrytera internt och flera av våra anställda har utvecklats till exempelvis utbildare, produktspecialister eller teamledare.

Publiceringsdatum
2018-06-18

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med tvåveckors utbildningför att bekanta dig med Releasy samt med SL:s kundtjänst. Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med samt får en grundutbildning i det optimala kundmötet. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

Vi erbjuder dig:

• Chansen att arbeta med ett spännande uppdrag: SL.
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter och stödsystem som du kommer arbeta med.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därför får du som anställd friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på arbetstid

Dina arbetsuppgifter
SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Som kundtjänstmedarbetare på SL:s kundtjänst svarar du på frågor från resenärer som berör resvägar och tider inom ansvarsområdet för Stockholms Lokaltrafik. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration. För rätt person är utvecklingsmöjligheterna stora och fler ansvarsområden kan tillkomma. Du ska alltid på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Profil
Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du har en god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt vid personlig lämplighet.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar, året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag - söndag mellan 06.00 och 23.00.

Anställningsgrad:

Provanställning 75 % alt. 100 %.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Utbildningsstart:

2 juli.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2018-06-27.Viintervjuar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund på jennifer.tjernlund@releasy.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Tjernlund jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
4209506

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: