Administrativ koordinator
Kompetenslaget Norr AB / Administratörsjobb / Piteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Piteå,
Luleå,
Älvsbyn,
Boden,
Skellefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kompetenslaget Norr AB i Piteå,
Luleå,
Älvsbyn,
Boden,
Skellefteå eller i
hela Sverige När produkter och kunder ökar i en fantastisk fart hos oss på Trixie Sverige AB behöver vi förstärka med ytterligare en medlem till TRIXIE familjen.
TRIXIE Sverige AB finns i Norrfjärden med ett lager på ca 9500 kvadratmeter och lika många artiklar. Vi servar idag våra samarbetspartners med en kunnig och erfaren säljorganisation via våra säljstöd som finns över hela landet. Vi har utöver detta ytterligare medarbetare i Norrfjärden fördelat på lager, kontor, inköp och marknad med samma profession, engagemang och serviceanda. TRIXIE jobbar dagligen med människor som älskar sina fyrbenta familjemedlemmar och vi vill göra deras vardag så rolig och innehållsrik som möjligt. Det gör vi genom att leverera inte bara hälsosam och näringsoptimerat foder utan också roliga och anpassade tugg och tillbehör via landets fackhandlare.
Hos oss saknas nu ytterligare en erfaren och familjär koordinator med stort engagemang och suverän servicekänsla. Den som alltid vill ligga steget före och tycker att planering och kundservice är den viktigaste delen i en verksamhet. Som koordinator på TRIXIE kommer den ena dagen inte vara den andra lik, även om det finns många återkommande arbetsuppgifter. Allt arbete kräver dock ett stort mått av noggrannhet, god framförhållning och en viss portion flexibilitet.
För oss kommer du vara en viktig del i vår ambition att vara familjära och hållbara genom att alltid se kunden och förmedla engagemang, affärsmässighet och ett jordnära förhållningsätt. Här är alla viktiga, allt från våra leverantör, kollegor, medarbetare, fackhandlare till våra slutkunder oavsett dom har två eller fyra ben. Vi vill vara den hållbara och självklara samarbetspartnern rakt igenom helt enkelt.
Som koordinator på TRIXIE Sverige ABkommer din roll som sagt att variera. Men dina främsta uppgifter kommer att innehålla allt från hantering av reklamationer, ordermottagning, kundregistrering, mässplanering och att vara ansvarig för all planering/bokning av TRIXIE Academy.
Arbetsuppgifter i korthet:
Reklamationer
Ordermottagning telefon och mail
Ansvara för all bokning runt TRIXIE Academy
Ansvara för planeringen av mindre mässor och delta i övriga mässbokningar
Fakturera och hantering av rabatter/returer
Nykundsregistreringar
Kundkategorier etc.
Som person är du därförbåde prestigelös, självgående och kan se behovet som uppstår. Du kan följa en hel process från ax till limpa, däri se vad som fattas och agera. Du har erfarenhet av mässplanering, utbildningsplanering och logistik. Har du tidigare varit inblandad i planeringsprocesser och bokningar, servat kunder och hanterat reklamationer känns det rätt för oss. Dessutom känner du dig trygg i att jobba med order och returer. Vi behöver en strukturerad och serviceinriktad person som kan axla dessa arbetsuppgifter.
En dator för dig är ett självklart verktyg och du kan använda de mesta i Officepaketet. Idag jobbar vi i ett system som heter Pyramid och Kontek och du kommer att använda bägge, så vana av att jobba i system är ett krav. Du tänker långsiktigt och strategiskt, samtidigt som du lätt tar korta puckar. Du har även en social och trygg ådra då arbetet kräver mycket samarbete och eget ansvar. Du har även erfarenhet av skrivande text då arbetet kan innefatta viss redaktionell text. Din säljande sociala kompetens som är balanserad och situationsanpassad kommer underlätta din vardag.
Personliga egenskaper som vi värderar högt är därför:
Serviceminded /entusiasmerande
Prestigelös
Egen motivation och uthållig
Familjär
Noggrann
Engagerad
Jordnära (tänker både på människorna och miljön)
Strategisk
Kunskap som underlättar i tjänsten kan vara:
Utbildning och/eller erfarenhet inom arbetsuppgifterna som efterfrågas
Telefonvana och datorvana
Du ska ha goda kunskaper i Engelska då mycket av mailkorrespondensen kommer att ske med utländska leverantörer.
Du ska vara bra på att uttrycka dig i skrift.
Van att koordinera för andra i din vardag.
Stort kund- och utvecklingsfokus
Svenska och engelska
Erfarenhetskrav
Minst 3 års erfarenhet av koordinering
Office
Jobbat i något CRM system
Språkkunskaper i tal och skrift
Svenska och engelska, bonus är tyska
Sista ansökningsdagen är den 8e januari 2020 med tillträde snarast.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Publiceringsdatum2019-12-25Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKompetenslaget Norr AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "143757".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kompetenslaget Norr AB (org.nr 556809-2117)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 5019324
Observera att sista ansökningsdag har passerat.