Administrativ koordinatior av nycklar
Komet Sverige AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Komet söker för kunds räkning dig som vill jobba som nyckelkoordinator för cirka 300 nycklar. Företaget utför installation och service inom fast-, mobil- och fibernät åt ett välkänt telefonföretag och har anläggningar/telestationer runt om i Västsverige. Dessa anläggningar har speciella nycklar och anläggningarna kräver ett ständigt underhåll. Dagligen kommer olika personer till företaget som behöver tillgång till nycklarna för att kunna komma in på anläggningarna.
Komet söker nu dig som vill ha huvudansvaret för nycklarna till dessa anläggningar och sköta koordinationen av dem. Du kommer att vara baserad i företagets kontorslokal i Marieholm. Det är ett trevligt företag med god stämning. Din huvuduppgift kommer att vara att se till att sköta koordineringen av nycklar. Inga nycklar får vara dubbelbokade eller borttappade. Det är viktigt att kunna planera in- och utflödet av nycklar på ett systematiskt sätt. Är du en duktig organisatör kan du själv få ansvara för att optimera nyckelkoordinationen efter eget bevåg. För att hålla koll på nycklarna gäller det att noggrant anteckna vem som lånar nyckeln samt se till så att den kommer tillbaka och sätts på rätt plats i nyckelskåpet. All information om nycklarna ska stansas in i ett datasystem så att alla interna medarbetare vet var nycklarna befinner sig. Saknas en nyckel är det din uppgift att se till att lösa situationen. Vissa dagar kan man få ringa eller åka ut på plats för att se till att nycklarna finns i skåpet som förväntat. Är det andra uppgifter som behövs skötas kan det även bli aktuellt för dig att ansvara för dessa. Arbetet består av toppar och dalar. Vissa stunder är det fullt upp, medan de andra tider är väldigt lugnt.
Är du den vi söker?
För detta jobb behöver du vara en noggrann, strukturerad och lösningsfokuserad person. Vi ser också att du är framåt och har skinn på näsan, det gäller att inte vara rädd för att ringa ett samtal och exempelvis kräva att den som har lånat nycklarna kommer tillbaka med dem. Du kommer att ha mycket kontakt med exempelvis externa telereparatörer och fastighetsförvaltare samt interna medarbetare. Därför söker vi dig med en god social förmåga. Som person är du orädd och initiativrik. Du är en person som inger förtroende och har en känsla för hur du ska agera och ta människor. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Start av uppdraget: Omgående
Omfattning: Heltid - minst 6 månader
Arbetstid: 8-17
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.
Publiceringsdatum2012-03-07Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-TD, 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg
Jobbnummer 1179277
Observera att sista ansökningsdag har passerat.