Administrativ inköpsassistent med SAP sökes!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Vill du arbeta administrativt med inköp på ett internationellt företag inom offshorebranschen?
Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten till ett spännande arbete där du får stimulans och utveckling.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta med administrativt inköp på ett företag som inriktar sig mot offshorebranschen i över 20 länder. Som inköpsassistent kommer du att färdigställa all administration kring underleverantörer och inköp. Vidare kommer du att assistera vid förhandlingar samt utvärdera huruvida leverantörer och underleverantörer uppfyller de krav som är uppställda avseende gods och service. Tjänsten är administrativt inriktad men med fokus på inköp. Tjänsten är med start omgående och kommer att fortlöpa 3-6 månader, och med rätt person kan företaget tänka sig att ta över anställningen. Arbetstider är mån-fre, 8-17.
Vem trivs här?
Du som har en eftergymnasial utbildning inom Business administration eller upphandling samt minst två års erfarenhet av administration i ett högt tempo där du även får möjlighet att komma med förbättringsförslag kommer att känna dig trygg i din nya arbetsroll.
Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med inmatning av data, SAP/ inköpsmodulen, har mycket goda kunskaper inom Officepaketet samt hanterar engelska och svenska flytande i både tal och skrift har du en stor fördel gentemot andra sökande.
Du som gillar att organisera och strukturera ditt arbete för att på bästa sätt fullfölja uppgifter och klara av deadlines kommer att trivas ypperligt på din nya arbetsplats. Är du som person även duktig på att upprätthålla fokus för detaljer och vara noggrann i ditt arbete kommer du verkligen att komma till din fulla rätt här. Gillar du att arbeta med andra personer där klimatet är öppet, vänligt, respektfullt och ärligt kommer du att känna dig som hemma här.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån. Länk till annonsen:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1393364Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Kristian Andersson på tel: 031-725 45 09.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2011-10-07Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-10-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktKristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 1049094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.