Administrativ assistent sökes till Humana

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Kalix
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kalix, Haparanda, Luleå, Överkalix, Övertorneå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Kalix, Haparanda, Luleå, Överkalix, Övertorneå eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.

Humana söker en assistent till våra Kund- och assistentansvariga. Din arbetsplats kommer att vara i Kalix. Vi söker dig som har känsla för service och har ambitioner att utvecklas. Som KA-assistent kommer du att arbeta nära våra Kund- och assistentansvariga och stötta dem i deras dagliga arbete.

Dina arbetsuppgifter kommer att variera efter behov men du kommer till exempel att:

• Skriva annonser och arbeta i vårt rekryteringssystem
• Göra urval och intervjua kandidater
• Stötta kundansvariga i bemanningsfrågor
• Skriva anställningsavtal och sköta andra administrativa uppgifter
• Arbeta i olika datasystem
• Ta emot besökare och leveranser till kontoret
• Planera kundaktiviteter

Som person är du tydlig och rak i din kommunikation och kan hantera både stora och små frågor på ett prestigelöst sätt. Det kommer periodvis att vara hög arbetsbelastning och därför är det viktigt att du är flexibel, självständig och ser när du behöver hjälpa till. Du tycker om när det händer mycket omkring dig och du kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

Du har ett intresse av att arbeta med personaladministration och du får gärna ha tidigare arbetslivserfarenhet inom detta område alternativt vara examinerad personalvetare, beteendevetare eller liknande. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i olika affärs- och rekryteringssystem. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Om du har körkort är det en fördel.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.

Tjänsten är en visstidsanställning på sex månader, med start 2013-04-02 eller enligt överenskommelse.

Urval sker löpande och sista ansökningsdag är 2013-04-01.

Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister.

Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/

Publiceringsdatum
2013-03-08

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tidsbegränsad anställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator vanessa.akermo@humana.se

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO

Jobbnummer
1488608

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: