Administrativ Assistent/koordinator
Risk Management Partner AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Risk Management Partner AB i Göteborg Risk Management Partner AB är rådgivare till svensk industri inom riskhanteringsområdet och verkar runt om i världen. Företaget håller även olika utbildningar inom området. Nu söker vi en administrativ assistent/koordinator som bland annat skall
• förbereda och sammanställa tekniska konsultrapporter efter genomförd riskanalys
• förbereda utbildningsmaterial i bland annat PowerPoint
• boka resor och hotell
• sammanställning av reseunderlag
• vara behjälplig med kundkontakter etc.
För att klara arbetsuppgifterna måste Du ha goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift, samt erfarenhet från excel och PowerPoint. Du bör även ha ett stort intresse för att arbeta med olika administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten kan på sikt innebära även andra arbetsuppgifter såsom enklare bokföring, fakturahantering och dylikt.
Arbetsplatsen är belägen innanför Vallgraven i centrala Göteborg.
Publiceringsdatum2008-07-28Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
100%
TillträdeOmgående
ErsättningFast lön
KontaktHeikki Dennerström 0707-770 13 58
FöretagRisk Management Partner AB
AdressRisk Management Partner AB
Kungshöjdsgatan 11B
41120 GÖTEBORG
KontorsadressKungshöjdsgatan 11B
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0707-771358
E-postadress:
Heikki.Dennerstrom@marsh.com Jobbnummer 275343
Observera att sista ansökningsdag har passerat.