Administrativ assistent
Lerums kommun / Administratörsjobb / Lerum
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Lerum,
Härryda,
Partille,
Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lerums kommun i Lerum Lerums kommun, med centralorten Lerum, ligger knappt 20 minuters resväg från Göteborgs centrum. Kommunens drygt 38.000 invånare erbjuds hög livskvalitet med en väl fungerande samhällsservice och vacker natur med ett rikt utbud av fritidsaktiviteter samt kulturvärden med anor ända från 1500-talet. Kommunens vision är att bli Sveriges ledande miljökommun till år 2025.
Publiceringsdatum2013-10-21ArbetsuppgifterSom enhetssamordnare för Serviceenheten innebär det att du är delaktig i många uppgifter såsom personalförsörjning, sjuk/ledighetshantering, semesterplanering, schemaläggning mm.
Du kommer också att vara delaktig i olika ekonomiska uppföljningar, publikationer mm .
KvalifikationerDu skall vara driven person som är ansvarsfull och ser till helheten.
Vi ser gärna att du har ekonomisk bakgrund och datorvana. Erfarenhet av kostdataprogram och Timecare är en merit
Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet
Arbetstider och omfattningHeltid. 100% dagtid Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Enligt överenskommelse
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-08
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Lerums kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Ange följande referens när du ansöker: A356269
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Lindberg, Servicechef 0302 - 52 17 96
Facklig kontaktStina Schill, Vision 0302-52 12 51
FöretagLerums kommun
AdressLerums kommun
44380 Lerum
Jobbnummer 1681707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.