Administrativ assistent
Värnamo Kommun / Administratörsjobb / Värnamo
2013-08-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ assistent" (publicerad 2019-12-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Värnamo,
Hylte,
Gnosjö,
Gislaved,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Värnamo Kommun i Värnamo,
Jönköping,
Simrishamn,
Ludvika eller i
hela Sverige Värnamo kommun i Småland är en tillväxtregion. Ett framgångsrikt näringsliv, hög sysselsättning, goda kommunikationer och en väl utbyggd offentlig service kännetecknar vår expansiva kommun med drygt 33 000 invånare.
Upphandlingsförvaltningen arbetar med frågor som hör till upphandlingsnämnden och inom verksamhetsområdet inköp/upphandling.
Förvaltningen är även ansvariga för kommunens distributionslösning, fordonshanteringen, samtliga leverantörsfakturor och införandet av elektronisk handel m.m.
Fakturabehandling av kommunens leverantörsfakturor enligt arbetsrutin.
Hantering av Elektroniska fakturor innebärande Edi-beställningar och hantering av kundförteckning och (elektronisk prislista) PRICAT. Upplägg av nya och befintliga leverantörer gällande Svefaktura.
och momsansvarig.
Vi söker dig med erfarenhet av att arbeta med fakturahantering och frågor rörande Edi-beställningar. Det är även en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med handläggning inom offentlig sektor och har goda IT-kunskaper.
Kunskaper kring elektronisk handel är meriterande.
Publiceringsdatum2013-08-19ErsättningVi tillämpar individuell lönesättning Flexibel arbetstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-08-30
Ange följande referens när du ansöker: UF:2013:3
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Karlsson, Administrativ assistent 0370-377399
maria.karlsson@varnamo.seStefan Goodwin, (facklig) Vision 0370-377143
stefan.h.goodwin@varnamo.seFöretagVärnamo kommun
AdressVärnamo kommun
33183 0683
Jobbnummer 1629166
Observera att sista ansökningsdag har passerat.