Administrativ assistent
Södertälje kommun, Myndigheten f personer m funktionsnedsättning / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Södertälje kommun, Myndigheten f personer m funktionsnedsättning i Södertälje Södertälje är på väg att bli en internationell huvudstad med världsföretag, småföretag och högskola tillsammans med en rik etnisk och kulturell mångfald. Att ta vara på dessa unika förutsättningar är en av våra största utmaningar - men också en fantastisk möjlighet.
Södertälje har 85 000 invånare som har tillgång till ett varierat boende både i stadsmiljö och nära naturen. Bostäder i vattennära lägen är en del i vår långsiktiga strategi.
Södertälje - den kreativa kommunen
Administrativ assistent inom verksamheten för personer med funktionsnedsättning. Enheten ger insatser inom SoL och LSS.
Publiceringsdatum2011-05-12ArbetsuppgifterAllmänna kontorsgöromål fakturakontering och mottagning, enklare statistik, beställningar, adm. stöd till ledning.
KvalifikationerLägst gymnasieutbildning, erfarenhet av adm arbete, god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift samt goda kunskaper i officepaketet. Du ska vara strukturerad, flexibel och ha god samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet.
Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Arbetstider och omfattningHeltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2011-06-01
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-26
Ange följande referens när du ansöker: A216793
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktPäivi Pannula
Facklig kontaktFackliga företrädare nås via kommunens växel, 08-523 010 00
FöretagSödertälje kommun, Myndigheten f personer m funktionsnedsättning
AdressSödertälje kommun, Myndigheten f personer m funktionsnedsättning
Södertälje
15189 Södertälje
Jobbnummer 931272
Observera att sista ansökningsdag har passerat.