Adecco söker driven och flexibel inköpsassistent

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco söker nu driven och flexibel inköpsassistent
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker Adecco omgående en inköpsassistent till en av våra kunder i Göteborg

Publiceringsdatum
2011-03-31

Dina arbetsuppgifter
I ditt arbete kommer du att ha mycket administrativa uppgifter samt ta emot offerter och registrera inköpsorders. Du kommer vidare att vara i ständig kontakt med produktionsavdelningen för att kartlägga behov av material samt ge återkoppling över leveransprocessen. Ytterligare arbetsuppgifter består av kontinuerlig kontakt med befintliga leverantörer, både per telefon samt kundbesök. Uppdraget är med start omgående t o m november med möjlighet till övertag av kund. Arbetstider är mån-fre, 08-17.

Erfarenheter
Vi ser att du tidigare arbetat med inköp där erfarenhet av fordonsindustrin är önskvärt. Vidare har du lätt att komma in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt. Du bör ha arbetat med kundkontakt och trivs med den delen av arbetet. Engelska i tal och skrift ses som en förutsättning.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är framåt, driven och gillar utmaningen att arbeta i en miljö med utvecklingsmöjligheter. Du är utåtriktad, serviceinriktad och gillar kontakt med både kollegor och leverantörer. Vidare är du stresstålig och kan snabbt anpassa dig till nya situationer och arbeta därefter. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Fakta om anställningen
Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att få arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor kontakta gärna rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031-725 45 09.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
891070

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: