Account service coordinator

Fleet Logistics Nordic / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
2012-11-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account service coordinator" (publicerad 2015-05-29) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fleet Logistics Nordic i Malmö, Stockholm eller i hela Sverige

Europe's largest Independent Fleet Management company, Fleet Logistics is expanding its Nordic operations due its continued success both locally in the Nordics and right across Europe. In the past year Fleet Logistics has seen the Nordic operations based in Malmo and Helsinki grow from euro 30m of assets and 3,000 vehicles under management to just under euro 100m and 10,000 vehicles. As a result we are seeking to expand both our Regional Executive team and our local operational team with the appointment of various positions.

Platsbeskrivning
Fleet Logistics Nordic representerar verksamheten i de nordiska länderna. Bolaget är inriktat på fleet management av större europeiska tjänstebilsflottor. Fleet Logistics sköter hela administrationen av tjänstebilarna åt sina kunder.

Vårt kontor i Malmö består av 11 personer och vi har kunder i hela Norden men med fokus på Sverige/Danmark/Norge.
Vi växer snabbt just nu och söker därför en person som ska arbeta i ett mindre team och där koordinera ett par av våra kunder. Detta innebär regelbunden kontakt med kunden samt daglig kontakt med förare och leverantörer, angående t.ex. bilpolicy, bilbeställningar och uppföljning. Kontrakt ska granskas så att de stämmer med ingångna avtal och största möjliga besparingar ska göras åt kunden. Som Account Service Coordinator ansvarar du för de olika delarna i bilbeställningsprocessen och håller kunden uppdaterad. Vi arbetar i team och fungerar som backup för varandra vid sjukdom och ledighet.

Vi söker dig som är drivande, van vid att arbeta självständigt och under eget ansvar, men som även fungerar bra i grupp. Vi ser gärna att du har arbetat med liknade uppgifter tidigare. Du är en duktig administratör och har goda kunskaper i MS Office, framför allt i Excel. Vi tror att du är social, trevlig och har lätt för att samarbeta och viktigast av allt är att du brinner för att ge en god service och är snabb, noggrann och effektiv.

Kravspecifikation:
minst gymnasieutbildning
erfarenhet från administrativt arbete
erfarenhet av leasing- och/eller bilbransch eller annan relevant verksamhet
erfarenhet av att arbeta i PC-miljö
goda kunskaper i engelska

Då våra kunder finns i hela Norden är det önskvärt att du, förutom svenska och engelska, även har en grundläggande förståelse av danska och norska.
Vi ser gärna dansktalande sökande.

Mer information om oss finns på http://www.fleetlogistics.com

Publiceringsdatum
2012-11-01

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-30
Intervjuer sker löpande, skicka därför gärna in din ansökan så fort som möjligt.
Ansökan kan skickas till e-postadress: elisabeth.ivarsson@fleetlogistics.com

Kontakt
Elisabeth Ivarsson, 040-330462, elisabeth.ivarsson@fleetlogistics.com

Företag
Fleet Logistics Nordic

Adress
Fleet Logistics Nordic
Baltzarsgatan 31
21136 MALMÖ

Kontorsadress
Baltzarsgatan 31
Malmö

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-330464
E-postadress: katharina.muller@fleetlogistics.com

Jobbnummer
1381302

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fleet Logistics Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fleet Logistics Nordic: