Account Manager till vårt Malmökontor
Office Management / Säljarjobb / Malmö
2017-06-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager till vårt Malmökontor" (publicerad 2017-06-08) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Malmö,
Helsingborg,
Göteborg,
Lidköping,
Linköping eller i
hela Sverige Här är möjligheten för dig som vill arbeta med att utveckla våra befintliga kunder!
Arbetsbeskrivning
I den här rollen tar du över en befintlig kundstock, där du förvaltar och utvecklar samarbetet med kunderna. Med din erfarenhet av försäljning och ett stort engagemang i dina kunder tror vi att du kan driva och utveckla större och fler affärer. Du ska även motiveras av att utöka din kundstock genom att kontakta nya kunder. Din roll innebär bland annat att:
Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
Utöka din kundstock genom att kontakta nya kunder
Genomföra kundmöten
Ta fram offerter
Du kommer primärt att arbeta med kunder inom dokumenthantering och på sikt ha möjlighet att certifieras inom våra andra tjänsteområden; IT, Videokonferens, Telefoni samt Facility services och därmed självständigt kunna erbjuda våra kunder en helhetslösning.
Med ett stort engagemang och skicklighet i relationsskapande och försäljning kan den här rollen ta dig till nya höjder i din karriär!
Erfarenhet och personliga egenskaper
Denna roll är en möjlighet för dig som vill ta nästa steg i din karriär där du får möjlighet att ta över en befintlig kundstock samt utöka den genom nykundsbearbetning.
Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av försäljning, meriterande är om du har erfarenhet av branschen. Det är viktigt att du har ett stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för.
Vidare är du mål- och resultatorienterad samt tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Du ska ha en vinnarinställning och tänka långsiktigt i din försäljning. Egenskaper som är viktiga för att lyckas i rollen är att vara lyhörd mot kundernas behov, en skicklig förhandlare, inte ger upp och drivs av resultat. Tjänsten kräver körkort.
Vi erbjuder
Grundlön
Provision och bonussystem
Goda utvecklingsmöjligheter med interna karriärvägar
Säljresor och kickoffer
Fantastiska kollegor!
Start: September
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor är du välkommen att kontakta Per-Ola Nilsson, Team Manager, på 010-858 50 32.
Varmt välkommen med din ansökan!
Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning. Idag finns vi på flera platser i Sverige, Norge och Finland.
Följ oss gärna på Instagram: @lifeatofficemanagement
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-06-02Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmilie Amidani
emilie.amidani@officemanagement.se +46 10 858 40 46
FöretagOffice Management
AdressOffice Management
Krusegatan 19
21225 Malmö
KontorsadressKrusegatan 19, Malmö
Jobbnummer 3536992
Observera att sista ansökningsdag har passerat.